ویژگی Samsung Pay تا سال آینده به ساعت هوشمند Gear S2 اضافه نمی شود - تکفارس 
ویژگی Samsung Pay تا سال آینده به ساعت هوشمند Gear S2 اضافه نمی شود - تکفارس 

ویژگی Samsung Pay تا سال آینده به ساعت هوشمند Gear S2 اضافه نمی شود

مبین محمدی
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 00:38
ویژگی Samsung Pay تا سال آینده به ساعت هوشمند Gear S2 اضافه نمی شود - تکفارس 

یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در زمان پرده برداری از ساعت هوشمند Gear S2 روی آن تمرکز داشت، سرویس پرداخت همراه بود. این ساعت هوشمند از Samsung Pay پشتیبانی می‌کند، سرویس جدید پرداخت همراه این شرکت اکنون روی دستگاه هایی از قبیل گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس برای کسانی که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند فعال شده است، شرکت فوق اکنون اعلام کرده‌است که ساعت هوشمند Gear S2 پشتیبانی از سرویس پرداخت همراه را تا سال آینده نخواهد داشت. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

اوایل امروز بود که در تکفارس خبر از انتشار آپدیت جدید نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 را دادیم با وجود اینکه ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده‌بود و برخی از مشکلات موجود رفع شده‌بودند اما هیچ خبری از سرویس پرداخت همراه نبود. اگرچه این سرویس برای آخرین ساعت هوشمند سامسونگ فعال نیست، واقعا هرگز به تاریخ ارائه آن اشاره ای نشده‌بود.

صفحه رسمی توییتر سامسونگ برای پاسخ به سوالات مشتریان قبلا وعده داده بود که این سرویس در ماه نوامبر برای ساعت نام برده‌شده فعال خواهد شد اما برخلاف وعده این شرکت انتظار می‌رود که Gear S2 در اوایل سال ۲۰۱۶ این سرویس را پشتیبانی کند، اما هنوز کسی از آینده بزرگترین ساعت هوشمند سامسونگ خبر ندارد.

شایان ذکر است بر خلاف دیگر دستگاه های سامسونگ که از دو ویژگی MST و NFC پشتیبانی می کند، Gear S2 باتکنولوژی MST ساخته شده است و با این حال روند پرداخت همراه سامسونگ از روی NFC است و پشتیبانی از هردو تکنولوژی قدری وقفه در کار سامسونگ انداخته است و حال باید تا وعده های تازه سامسونگ برای سرویس Samsung Pay در ساعت پرچم دار صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.