Apple نسل دوم ساعت هوشمند خود را اسفند ماه معرفی خواهد کرد. - تکفارس 
Apple نسل دوم ساعت هوشمند خود را اسفند ماه معرفی خواهد کرد. - تکفارس 

Apple نسل دوم ساعت هوشمند خود را اسفند ماه معرفی خواهد کرد.

حامد عبدالّهی
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 10:43
Apple نسل دوم ساعت هوشمند خود را اسفند ماه معرفی خواهد کرد. - تکفارس 

به نظر می‌رسد اپل ماه سوم سال میلادی جدید (اسفند ماه) در یک رویداد رسانه‌ای جایگزین نسل اول ساعت هوشمند خود را معرفی کند. همچنین برخی منابع ادعا کرده‌اند ممکن است در این تاریخ اپل یک iPhone کوچکتر با نام iPhone 6c عرضه کند.

روز گذشته به نقل از یک منبع آگاه از برنامه های تجاری اپل، اخباری در رابطه با معرفی نسل دوم ساعت هوشمند اپل بر روی سایت های اینترنتی قرار گرفت. اگر اخبار منتشر شدهصحتداشته باشد این ساعت طی ماه‌های آتی به همراه یک iPhone طبق سنت سالانه اپل روانه بازار خواهد شد.

گفته‌ها حاکی از این است ساعت ها زمان صرف تکنولوژی این ساعت شده و اپل از ماه ها قبل کار برروی نسل دوم ساعت هوشمند خود را شروع کرده است. انتظار میرود این ساعت به یک دوربین FaceTime جهت تماس تصویری مجهز باشد. علاوه بر این توانایی ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی، ثبت اطلاعات خواب و افزایش استقلال عملکرد از گوشی iPhone از دیگر ویژگی های این ساعت است.

2015-12-08-image-13

از سویی دیگر انتظار میرود، برخلاف افرادی که بر صفحه نمایش بزرگتر تأکید دارند iPhone 6c دارای صفحه نمایش کوچکتر به اندازه ۴ اینچ باشد. شایعاتی که هفته گذشته منتشر شد مبنی بر‌این بود که iPhone جدید ازپردازنده  A9 سامسونگ و TSMC بهره خواهد برد. همان چیپ ستی که گوشی های اخیر اپل به آن مجهز هستند.

احتمال اینکه قیمت این گوش به جهت صفحه نمایش کوچکتر، ارزان باشد وجود دارد. و البته نباید انتظار وجود ویژگی لمس سه بعدی در این گوشی را داشته باشیم. همچنین طبق شایعات، این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی جهت تماس تصویری بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید