مشخصات فاش شده از ال جی جی ۵، شایعه ای برای MWC 2016 - تکفارس 
مشخصات فاش شده از ال جی جی ۵، شایعه ای برای MWC 2016 - تکفارس 

مشخصات فاش شده از ال جی جی ۵، شایعه ای برای MWC 2016

مبین محمدی
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - 16:15
مشخصات فاش شده از ال جی جی ۵، شایعه ای برای MWC 2016 - تکفارس 

شرکت ال جی آخرین پرچم دار خود یعنی ال جی جی ۴ را در اوایل سال جاری معرفی کرد و برخلاف انتظارهایی که کاربران از آن‌ داشتند یک پرچم دار تمام عیار به شمار می‌آمد. حال اگر توجه کرده باشید این بدان معناست که احتمال معرفی گوشی هوشمند ال جی جی ۵ در اوایل سال ۲۰۱۶ نیز وجود‌ دارد. اکنون باتوجه به پستی که در Weibo منتشر شده‌است مشخصات کلی دستگاه به همراه تاریخ معرفی آن نیز فاش شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

برای شروع تاریخ برگزاری رویداد معرفی این دستگاه ماه فوریه ۲۰۱۶ اعلام شده است، البته برای این تاریخ اطمینانی حاصل نشده اما اگر این خبر واقعی‌باشد پس به زودی جزئیات بیش تری از آن در رسانه ها منتشر خواهد‌شد.

طبق شایعات منتشر شده گوشی هوشمند ال جی جی ۵ دارای یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی‌است که تقریبا ۰.۱ اینچ از مدل قبلی بزرگتر می‌باشد. همچنین انتظار می رود که وضوح صفحه نمایش آن QHD باشد البته اگر انتظار بیش تری را داشته باشیم باید درباره وضوح بالاتر مانند ۴K حرف بزنیم.

از آنجا که هنوز هیچ تصویری از این دستگاه منتشر نشده است اما قطعا از لحاظ ظاهری‌، زیبایی کامل را دارد. علاوه بر این انتظار می رود که پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ در زیر بدنه آن وجود داشته باشد، البته وجود یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی به همراه دوربین ۸ مگاپلیکسلی سلفی هم از دسته شایعات هستند. حال باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی ال جی باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا شرکت ال جی گوشی هوشمند جی ۵ را در اوایل سال جاری معرفی می کند یا خیر؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.