شایعه: گلکسی اس ۷ در چهار مدل عرضه می شود - تکفارس 
شایعه: گلکسی اس ۷ در چهار مدل عرضه می شود - تکفارس 

شایعه: گلکسی اس ۷ در چهار مدل عرضه می شود

مبین محمدی
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - 23:54
شایعه: گلکسی اس ۷ در چهار مدل عرضه می شود - تکفارس 

سامسونگ به عنوان غول تکنولوژی امسال بسیار درخشنده تر از گذشته بود و در اوایل سال جاری دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را معرفی کرد که پس از عرضه آن ها گلکسی نوت ۵ را به عنوان آخرین فبلت خود معرفی کرد، البته چندی پیش هم گلکسی اس ۶ اج پلاس را به عنوان آخرین پرچم دار خود در سال جاری معرفی کرد. حال انتظار می رود که در ابتدای سال ۲۰۱۶ خودی را نشان دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا از نقشه های سامسونگ برای سال آینده با خبر شوید.

متاسفانه شرکت سامسونگ هنوز هیچ خبر رسمی را درباره گلکسی اس ۷ منتشر نکرده است اما در صفحه توییتر @evleaks دو مدل از این دستگاه فاش شد. حال آنگونه که پیدا است اکنون چهار مدل مختلف از گلکسی‌اس ۷ وجود دارد که شامل  گلکسی‌اس ۷، گلکسی‌اس ۷ اج، گلکسی‌اس ۷ اج پلاس و گلکسی‌اس ۷ پلاس نیز می‌شود. البته این چهار مدل در طول سال معرفی خواهند‌شد و قرار نیست که هر چهار مدل با هم معرفی و عرضه‌شوند.

احتمالا گلکسی اس ۷ مدل عادی دستگاه پرچم دار آینده سامسونگ باشد و در کنار آن مدل‌های اج و اج پلاس نیز با صفحه نمایش منحنی عرضه شوند، از سوی دیگر هم مدل پلاس بزرگترین مدل گلکسی‌اس ۷ خواهد بود.

البته لازم به دکر سات که هنوز هیچ خبر رسمی زا سوی سامسونگ درباره پرچم دار ۲۰۱۶ منتشر نشده‌است، اما با این حال بلاخره گلکسی اس ۷ برای سال آینده وجود خواهد داشت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.