نسخه ویژه زمستانی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در کره جنوبی عرضه شد - تکفارس 
نسخه ویژه زمستانی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در کره جنوبی عرضه شد - تکفارس 

نسخه ویژه زمستانی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در کره جنوبی عرضه شد

مبین محمدی
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 13:16
نسخه ویژه زمستانی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در کره جنوبی عرضه شد - تکفارس 

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه تازه‌ از گوشی هوشمند یا فبلت گلکسی نوت ۵ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کره جنوبی راه اندازی کرده که است که اصطلاحا آن را نسخه ویژه زمستانی نامیده است. به نظر می‌رسد که فروش ویژه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در طی چند هفته آینده ادامه دارد، در ادامه با تکفارس همراه باشید.

البته لازم به ذکر است که این نسخه اولین نسحه گلکسی نوت ۵ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است و نسخه‌های گذشته دارای دو انتخاب ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برای خرید کاربران و طرفاران نیز بودند. این گوشی هوشمند درحال حاضر با قیمت ارزی ۸۴۵ دلاری نیز روانه بازار کره جنوبی شده است که به غیر از حافظه داخلی هیچ تفاوتی را در مشخصات سخت افزاری با دو نسخه قبلی ندارد.

به عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی‌سیم و دوربین فوق‌العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد.

متاسفانه شرکت سامسونگ هیچ جزئیاتی را درباره عرضه نسخه ویژه زمستانی گلکسی نوت ۵ به دیگر بازارها منتشر نکرده است و انتظار می‌رود که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی انحصاری کره جنوبی باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.