شایعه: گوگل برای نام نسخه بعدی اندروید یک نظرسنجی آنلاین برگزار می‌کند - تکفارس 
شایعه: گوگل برای نام نسخه بعدی اندروید یک نظرسنجی آنلاین برگزار می‌کند - تکفارس 

شایعه: گوگل برای نام نسخه بعدی اندروید یک نظرسنجی آنلاین برگزار می‌کند

مبین محمدی
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 17:43
شایعه: گوگل برای نام نسخه بعدی اندروید یک نظرسنجی آنلاین برگزار می‌کند - تکفارس 

به طور معمول شرکت گوگل روی سیستم عامل مشهور خود یعنی اندروید نام آبنبات‌ها را حفظ می‌کند و روی هر نسخه جدیدی نامی از یک آبنبات یا شکلات معروف روی آن می‌گذارد، البته به نظر می‌رسد که این شرکت مسیر متفاوتی را در سال ۲۰۱۶ طی می‌کند به گفته مدیرعامل این شرکت یعنی سوندار پیچای نام اندروید ۷.۰ از طریق یک نظرسنجی آنلاین میان کاربرها انتخاب می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

این صحبت‌ها در کالج بازگانی شری رام فاش شد و به این اشاره شد که اندروید ۷.۰ نام یکی از شیرین‌ها محلی را خواهد داشت و پیشنهاد رای گیری آنلاین از سوی سوندار پیچای داده شده است.

هنوز جزئیاتی از این نظرسنجی آنلاین فاش نشده است اما به گفته مدیرعامل این شرکت ممکن است نام سیستم عامل بعدی به حرف N محدود شود یعنی حتما این اسم با حرف N نیز آغاز شود. این حرکت گوگل می‌تواند بسیار نقش آفرین باشد و برای کاربران هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد‌بود، البته این احتمال وجود دارد که گزینه ها از سوی گوگل انتخاب شود و کاربران فقط نقش رای دادن را داشته باشند.

گوگل هرساله با معرفی و انتشار نسخه جدید اندروید تغییرات گسترده و کاربردی زیادی را روی آن می‌دهد، اما هنوز چیزی درباره اندروید ۷.۰ از سوی گوگل منتشر نشده است. حال باید تا انتشار آپدیت بعدی اندروید که در طی ۲۰۱۶ انجام خواهد شد صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.