قیمت Samsung Galaxy A9 چیزی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 
قیمت Samsung Galaxy A9 چیزی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 

قیمت Samsung Galaxy A9 چیزی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود

علیرضا نیک‌ اندیش
۹ دی ۱۳۹۴ - 09:22
قیمت Samsung Galaxy A9 چیزی حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود - تکفارس 

مطمئنا برندهای زیادی در کار عرضه گوشی های هوشمند هستند و همگی طرفدران زیادی نیز در این مدت فعالیتشان جمع کرده اند اما همیشه گوشی های سامسونگ از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است و همیشه چه اسمارت فون ها و چه تبلت های این شرکت نظیر عام و همه کس پسند بوده است. اما به تازگی خبری مبنی بر اینکه قیمت جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ یعنی Samsung Galaxy A9 حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود منتشر شده است که پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

درست هفته گذشته و زمانی که سامسونگ در چین اطلاعات رسمی و جامعی در رابطه با گوشی هوشمند جدید خود ارائه کرد، همگی تنها برایشان یک سوال پیش آمد و آن هم این بود که، این گوشی چه زمانی و با چه قیمتی در دسترس خواهد بود. به هرحال، ضمن تشکر از یک شخص در یکی از کشورهای آسیایی که هویتش مشخص نیست، اطلاعاتی در رابطه با قیمت منتشر کرده است.

یک اسکرین شات اخیرا در فضاهای مجازی با نام کاربری Weibo لیک شده است که در آن قیمت با واحد پولی چین لیست شده است، قیمت این گوشی در این اسکرین شات، ۳.۱۹۹ یوان چین بوده که چیزی معادل ۴۹۵ دلار آمریکا است.

با این قیمت شما می‌توانید یک گوشی با این اطلاعات داشته باشید:

پردازنده Snapdragon 652، صفحه نمایش ۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰، ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که این مشخصات با این قیمت کاملا مطابقت دارد.

دوربین اصلی گوشی ۲۱ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است. باتری گوشی ۴,۰۰۰ mAh battery و با آندروید Android 5.1.1 Lollipop قابل اجرا است که طبق گفته سازندگان این گوشی قابل ارتقاء به نسخه ۶ مارشلمو خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما درمیان بگذراید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.