OnePlus X Champagne Edition هم‌اکنون در هند برای خرید موجود است - تکفارس 
OnePlus X Champagne Edition هم‌اکنون در هند برای خرید موجود است - تکفارس 

OnePlus X Champagne Edition هم‌اکنون در هند برای خرید موجود است

علیرضا نیک‌ اندیش
۱۰ دی ۱۳۹۴ - 11:14
OnePlus X Champagne Edition هم‌اکنون در هند برای خرید موجود است - تکفارس 

یک نمونه گوشی اخیرا توسط کمپانی چینی OnePlus با نام OnePlus X Champagne Edition عرضه شده که نسبت به قیمت و کارایی خود فورش خوبی داشته است. اما هنوز این گوشی هوشمند در سراسر جهان منتشر نشده و در بعضی نقاط جهان هنوز به صورت رسمی قابل خرید نیست، یکی از این کشور ها هند بود که اخیرا خبری مبنی بر اینکه هم‌اکنون گوشی هوشمند OnePlus X Champagne Edition در هند قابل خرید است منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

همانطور که گفتیم گوشی One Plus X Champagne Edition هم‌اکنون در هند در دسترس است. در آمازون قیمت این گوشی ۱۶.۹۹۹ روپیه لیست شده که این قیمت چیزی معادل ۲۵۵ دلار است و شما می‌توانید با پرداخت این هزینه گوشی Onyx که چندین برابر امکانات و کیفیت آن بیشتر است را خریداری کنید.

این مدل جدید دوباره کار خود را در چین آغاز کرده و همچنین دوباره در سراسر جهان این گوشی قابل خرید است. طبق تاییدیه OnePlus این گوشی هر سه شنبه در بازار های سرتاسر جهان عرضه می‌شود اما متاسفانه، این گوشی فقط در فروشگاه های جهانی قابل خرید است.

اگر شما در هند سکونت دارید می‌توانید از نسخه ویژه Limited-Editon این گوشی بهره مند شوید که در بقیه نقاط جهان این نسخه دردسترس نیست.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.