آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد - تکفارس 
آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد - تکفارس 

آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد

مبین محمدی
۱۴ دی ۱۳۹۴ - 18:52
آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد - تکفارس 

پس از عرضه پرچم‌دارهای شرکت اپل به بازار نوبت به ارائه گوشی‌های هوشمند جدید توسط این شرکت شده‌است، تاکنون خبرها و شایهات متعددی درباره گوشی‌های هوشمند آینده اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده است و در حال حاضر یکی دیگر از شایعات پیرامون این دو گوشی هوشمند در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده‌است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده شرکت اپل آیفون ۷ را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد ساخت اما در حال حاظر حداکثر حافظه ذخیره سازی دستگاه‌های اپل ۱۲۸ گیگابایت است.

همچنین به عنوان شایعه ای دیگر گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس علاوه بر حافظه ذخیره سازی بیش‌تر مجهز به یک باتری بزرگتر ۳۱۰۰ mAh خواهد بود که تقریبا ۱۲.۷% بزرگتر از باتری‌های موجود دستگاه‌های اپل است.

اگر آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی پا به بازار بگذارد، اپل می‌تواند نسخه ۱۶ گیگابایتی را به طور کلی از میان گوشی‌های هوشمند جدید خود حذف کند و گوشی‌های هوشمند جدید خود را در نسخه های ۳۲،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه کند.

آیفون جدید اپل دارای پردازنده جدید A10 است و بر طبق شایعات جدید در دو ماه آگوست و سپتامبر معرفی و عرضه می‌شود و احتمالا در سال جاری گوشی هوشمند آیفون ۷ سی با صفحه نمایش ۴ اینچی روانه بازار شود، البته ممکن است که از این طرح استقبال فراوانی نشود.

متاسفانه جزئیات به دست آمده درباره این خبر بسیار محدود است و هیچگونه تصویر خاصی برای آیفون ۷ انتشار نیافته،اما به محض انتشار جزئیات بیش تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.