CES 2016: تلویزیون ۸K Super UHD در CES 2016 پرده برداری می‌شود - تکفارس 
CES 2016: تلویزیون ۸K Super UHD در CES 2016 پرده برداری می‌شود - تکفارس 

CES 2016: تلویزیون ۸K Super UHD در CES 2016 پرده برداری می‌شود

مبین محمدی
۱۴ دی ۱۳۹۴ - 19:51
CES 2016: تلویزیون ۸K Super UHD در CES 2016 پرده برداری می‌شود - تکفارس 

با آغاز رویداد CES 2016 در ۶ ژانویه غول‌های تکنولوژی هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، شرکت ال جی که قرار است در این نمایشگاه حضور گرمی را داشته باشد اولین تلویزیون ۹۸ اینچی ۸K SUPER UHD TV را پرده برداری کند و خط تولید آن را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز کند که همزمان با تولید عرضه آن انجام خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات ایت خبر مطلع شوید.

علاوه بر تلویزیون ال جی ۸K UH9800 TV طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌های جدید این شرکت به نمایش گذاشته می‌شود که شامل مدل‌های ۴k Ultra HD نیز خواهد بود، البته قیمت این دستگاه ها هنوز مشخص نشده است. شرکت ال جی سخن‌هایی را درباره نسل جدید تلویزیون‌های خود منتشر کرده است که به شرح زیر نیز می‌باشد:

ما با اعتماد به نفس HDR های جدید خود یعنی تلویزیون‌های جدید SUPER UHD را معرفی می‌کنیم و هیجان زیادی را برای تامین نیاز مصرف کنندگان خواهیم داشت البته OLED و IPS ها در اولویت تکنولوژی ما قرار دارند.

تلویزیون‌های جدید ال جی SUPER UHD در سالن مرکزی نمایشگاه CES 2016 در غرفه #۸۲۰۴ از ۶ تا ۹ ژانویه در لاس وگاس به نمایش گذاشته می‌شوند، قرار بر این است که شرکت ال جی به زودی توضیحات بیش‌تری را درباره تلویزیون‌های جدید خود منتشر کند، پس بی صبرانه منتظر فاش شدن جزئیات این دستگاه‌ها خواهیم بود. در روزهای آینده تکفارس را دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.