معرفی بازی Boom Beach – بخش اول - تکفارس 
معرفی بازی Boom Beach – بخش اول - تکفارس 

معرفی بازی Boom Beach – بخش اول

مبین محمدی
۱۵ دی ۱۳۹۴ - 00:49
معرفی بازی Boom Beach – بخش اول - تکفارس 

این روزها بازی‌های موبایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده اند و اکثر دارندگان گوشی‌های هوشمند اوقات فراغت خود را با یکی از بازی‌های سرگرم کننده می‌گذرانند. امروز در تکفارس قصد داریم تا یکی از بهترین و پرطرفدارن ترین بازی های موبایل را به شما معرفی کنیم. بازی Boom Beach یک بازی رایگان برای گوشی‌های هوشمند است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا به صورت کامل این بازی خارق العاده را به شما معرفی کنیم.

قبل از هرچیز بهتر است که نگاهی کوتاه به شرکت توسعه بازی سوپرسل داشته باشیم. سوپر سل یک شرکت توسعه بازی‌های موبایل است که در ژوئن ۲۰۱۰، در هلسینکیفنلاندتوسط Ilkka Paananen تاسیس شد. اولین بازی این شرکت Gunshine.net بود که به موفقیت فراوانی دست نیافت و بعد از آن بازی پرطرفدار clash of clans را در ۲ آوت ۲۰۱۲ برای پلتفرم iOS منتشر کرد و در نهایت در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ نسخه اندرویدی آن را به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داد. البته لازم به ذکر است که در همان سال بازی Hay Day را منتشر کرد که این دو بازی درآمد ۲٫۴ میلیون دلاری روزانه را در سال ۲۰۱۳ داشتند.

بعد از موفقیت بزرگی که شرکت سوپرسل از این دو عنوان کسب کرده بود بازی جدیدی را با نام Boom Beach برای دو پلتفرم اندروید iOS در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، این بازی در این روزها بسیار پرطرفدار شده است و تقریبا آتش هیجان clash of clans را خاموش کرده است.

حال بهتر است که معرفی بازی Boom Beach را شروع کنیم. داستان بازی بر این قرار است که در ابتدا یک جزیره کوچک در اختیار شما قرار داده می‌شود و شما باید با مدیریت  این جزیره را بسازید، با سازه‌های دفاعی از آن محافظت کنید.

b.proof3_

در اطراف چزیره شما دیگر جزیره ها وجود دارند که شما می‌توانید با حمله به آن‌ها امتیاز بیش تری کسب کنید و منابع بیش تری را به دست آورید، البته لازم به ذکر است که کاربران آنلاین واقعی هم در این بازی وجود دارند و این احتمال وجود دارد که به جزیره شما حمله کنند و منابع شما را عارت نمایند، پس شما محبور به تقویت کردن سازه‌های دفاعی خود هستید. علاوه بر بالا بردن سطح تمامی سازه ها باید سربازهای گوناکون خود را ارتقا دهید تا در برابر دشمن‌های قوی تر مقاومت لازم را داشته باشند.

maxresdefault (3)

دشمن اصلی شما در این بازی Hammerman است که شما باید زندانیان او را با حمله کردن به جزیره آراد کنید و در مقابل منابع بیش‌تری از دیگر حمله‌ها از آن شما خواهد شد، Dr. Terror از همدست های Hammerman بوده که تقریبا هر ۷۲ ساعت در جزیره ظاهر خواهد شد و منابع گسترده‌ای را در ازای حمله به شما خواهد داد. شما با فتح جزیره‌های محتلف منابع گوناگونی از قبیل چوب،سکه،آهن و سنگ به دست می آورید که قایق‌های شما هر ساعت این منابع را به جزیره شما حمل می‌کنند.

maxresdefault (4)

همااند دیگر بازی‌های شرکت سوپرس در این بازی جم یا الماس وجود دارد که به پیشرفت سریع تر کاربر کمک می‌کند یعنی کاربر با حرج کردن الماس‌های خود می تواند سریع تر از زمان پیشفرض عملیات ساخت و ساز را انجام دهد. البته در طول بازی الماس‌های بسیاری به عنوان جایزه به کاربر داده خواهد شد که در بیش تر مواقع درون صندوق‌هایی در نقشه اصلی جزیره‌ها ظاهر خواهند شد.

boombeach

حمله به جزیره‌های مختلف توسط قایق ها و کشتی شما انجام می‌شود، تقاوت عمده این بازی با Clash of Clans این است که در زمان حمله مهم ترین بخش نابودی Headquarters یا مرکز فرماندهی است یعنی اگر این ساختمان توسط نیروهای شما تخریب شود کل جزیره مورد حمله تسخیر خواهد شد پس بهتر است در مقابل شما هم هنگام مکان گذاری ساختمان های محتلف از جمله Headquarters دقت لازم را داشته باشید.

لازم به ذکر است که کشتی اصلی شما امکانات گسترده‌ای را دارد که در زمان حمله به شما کمک خواهد کرد، برای مثال شما می‌توانید با موشک‌های این کشتی سازه‌های دفاعی دشمن را تخریب کنید یا با شلیک نشانگر سربازهای خود را به مکان مورد نظر بفرستید، البته لازم به ذکر است که تعداد استفاده از این ویژگی محدود است و شما با بالا بردن سطح کشتی خود می‌توانید آن ها را افزایش داده و امکانات جدید دیگری را به دست آورید.

محیط اصلی جزیره‌ها برای شما محدود خواهد بود و برای آزاد کردن بخش‌های محتلف باید مقداری از سکه‌های خود را خرج کنید، در عوض این کار جزیره‌های جدیدی برای شما به نمایش در خواهد آمد البته ممکن منابع کمی را داشته باشند. برخی از جزیر‌های دشمن که کاربران واقعی آن را مدیریت می‌کنند هر از چندگاهی قابل تغییر هستند یعنی اگر پس از چند بار حمله به آن نتوانستید تصرف و تخریب را انجام دهید می‌تواند با زدن کلید Find New Oponent نبرد جدیدی را آغاز کنید.

theboombeachdiary9

بخش اول بازی معرفی بازی Boom Beach به اتمام رسید در بخش‌ های آینده به معرفی ساختمان ها و دیگر جزویات بازی خواهیم پرداخت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.