ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 
ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 

ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است

مبین محمدی
۱۵ دی ۱۳۹۴ - 01:11
ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 

باتوجه به خبرهای جدید منتشر شده سیتم عامل محبوب ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه مختلف نصب شده است، این رقم از زمان انتشار اولیه ویندوز ۱۰ تا به امروز محاسبه شده است، به گفته مایکروسافت این نسخه از سیستم عامل ویندوز سریع ترین میزان رشد را داشته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این نرخ تصویب شده در مقابل ویندزو ۷ تقریبا ۱۴۰ درصد پیشی گرفته است و در ماقیسه با ویندوز ۸ این رقم تقریبا ۴۰۰ درصد است، باتوجه به نوشته Yusuf Mehdi که مدیرعامل بخش ویندوز مایکروسافت است رقم افزایش تعداد کاربران ویندوز ۱۰ رشد بسیار خوبی را داشته است.

بالا بودن تعداد کاربران آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز بسیار خوشحال کننده است اما هنوز ۱۰ درصد باقی مانده از سهم بازاد دسکتاپ هیچ به روزرسانی را انجام نداده اند با این حال این رقم با سرعت بسیار بالایی افزایش خواهد یافت.

ویندوز ۱۰ با کمتر از ۱۰ درصد از کل بازار سیستم عامل های دسکتاپ سال ۲۰۱۵ را پشت سر گذاشت و اکنون باید منتظر رخدادهای سال جاری باشیم. البته با وچود ویژگی‌های چدید بسیار طبیعی است که کاربران ویندوزهای قدیمی به ویندوز ۱۰ روی آورند از آنچا که مایکروسافت جایگزینی را برای مرورگر اج در نظر گرفته است و از سوی دیگر کورتانا بسیاری از کاربران ویندوز را جذب خود کرده است. با ین حال سال جاری ممکن نتیجه ها را بیش تر از گذشته عوض کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید