پیش فروش سرفیس بوک مایکروسافت با قیمت ۱۲۹۹ پوند آغاز شد - تکفارس 
پیش فروش سرفیس بوک مایکروسافت با قیمت ۱۲۹۹ پوند آغاز شد - تکفارس 

پیش فروش سرفیس بوک مایکروسافت با قیمت ۱۲۹۹ پوند آغاز شد

مبین محمدی
۱۵ دی ۱۳۹۴ - 17:33
پیش فروش سرفیس بوک مایکروسافت با قیمت ۱۲۹۹ پوند آغاز شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید شرکت مایکروسافت در ۶ اگتبر سال میلادی گذشته سرفیس بوک را که در واقع اولین لپ تاپ این شرکت بود را معرفی کرد، حال با توجه به اخبار جدید مایکروسافت از این هفته پیش فروش این محصول را آغاز کرده است که نسخه‌های مختلفی از آن اکنون آماده است.

یکی از نسخه‌های سرفیس بوک با هارد دیسک ۱۲۸ گیگابایتی پردازنده Core i5 اینتل و رم ۸ گیگابایتی به قیمت ۱۳۰۰ پوند برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است. حال اگر این سیستم به اندازی کافی برای شما قدرتند نیست مایکروسافت نسخه دیگری را با مشحصات سخت افزاری رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده Core i7 اینتل و حافظه هارد دیسک ۵۱۲ گیگابایتی SSD با قیمت ۲۲۴۹ پوند آماده فروش کرده است.

تمامی سرفیس بک‌های مایکروسافت با صفحه نمایش ۱۳ اینچی مجهز به ویژگی PixelSense و تاچ اسکرین عرضه می‌شوند، از سوی دیگر وجود سرفیس پن یا قلم مخصوص این صفحه نمایش کار با آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز ۱۰ را لذت بخش تر می‌کند. شرکت مایکروسافت صحبت‌هایی را درباره این سرفیس بوک ها منتشر کرده است که به شرح زیر است:

سرفیس بوگ ها یک لپ تاپ با عملکرد بالا و قدرت استثنایی و همچنین تطبیق پذیری هستند، وزن آن‌ها ۱۵۱۵ گرم بوده و اندازه صفحه نمایش‌های آن ۱۳٫۵ اینچ PixelSense با وضوح ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است، سیستم نمایشگر این لپ تا برای دیدن رنگ‌های واقعی کالیبره شده است در کنار آن کنتراست بالا و تابش خیره کننده کار با آ« را جذاب تر خواهد کرد.

سرفیس بوک ها ترکیبی از نسل ششم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل هستند که تا ۱۶ گیگابایت رم را پشتیبانی خواهند کرد، تجربه کار با آن بی نظیر خواهد بود و برای هرکاری مناسب است از کارهای گرافیکی گرفته تا ویرایش ویدئو و دیگر تخصص‌ها، لازم به ذکر است که این سرفیس بوک ها دارای عمر باتری ۱۲ ساعته هستند که از نهایت قدرت خود برای شما استفاده می‌کند.

تمامی نسحه‌های سرفیس بوک مایکروسافت در فروشگاه آنلاین بریتانیا برای پیش فروش آماده شده ‌اند البته لازم به ذکر است که در زمان ارسال این دستگاه‌ها هزینه حمل نقلی وجود نخواهد داشت یعنی به صورت رایگان برای کاربران ارسال خواهند شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.