شایعه: گلکسی اس ۷  گلکسی اس ۷ اج ضد آب هستند و با باتری بزرگتری عرضه خواهند شد - تکفارس 
شایعه: گلکسی اس ۷  گلکسی اس ۷ اج ضد آب هستند و با باتری بزرگتری عرضه خواهند شد - تکفارس 

شایعه: گلکسی اس ۷ گلکسی اس ۷ اج ضد آب هستند و با باتری بزرگتری عرضه خواهند شد

مبین محمدی
۱۵ دی ۱۳۹۴ - 18:08
شایعه: گلکسی اس ۷  گلکسی اس ۷ اج ضد آب هستند و با باتری بزرگتری عرضه خواهند شد - تکفارس 

دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بسیار  توانا بودند و از لحاظ دیگر موفق‌ترین محصولات سامسونگ به شمار می‌آیند که مشخصات سخت افزاری آن‌ها یک مجموعه فوق‌العاده را نیز تشکیل می‌دهد، اما سامسونگ در مدل‌های جدید می‌خواهد یک گوشی هوشمند تمام عیار و بی عیب و نقص را روانه بازار کند، باتوجه به شایعات منتشر شده گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب به باتری بزرگتری مجهز خواهند شد، همچنین علاوه بر این توانایی پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی را نیز دارند. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

باتوجه به اخبار جدید منتشر شده این دستگاه‌ها دارای گواهینامه IP67 هستند که گارانتی مقاوم بودن آن‌ها را در برابر آب می‌باشد و بر طبق گزارشات VentureBeat باتری آن ها بسیار غظیم تر از دیگر نسخه‌ها خواهد بود.

این گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی اس ۷ داریا صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و گلکسی اس ۷ اج دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است، البته ممکن است که قدری تفاوت در این خبر وجود داشته باشد اما قطعا نهایت اندازه آن‌ها ۵.۷ اینچی خواهد بود. درباره وضوح هم باید اعلام کنم که وضوح این دستگاه‌ها ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل Super AMOLED نیز می‌باشد.

خبر خوب اینجا است که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به ترتیب دارای باتری‌های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ mAh نیز خواهند بود که دربرابر گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج مغقول و مناسب تر هستند.

با توجه به کفته منبع یعنی VentureBeat قدرت این دستگاه ها توسط پردازنده Exynos 8890 و رم ۴گیگابایتی تامین می‌شود، همچنین حافظه داخلی آن‌ها ۳۲ و ۶۴ گیگابایت بوده که امکان ارتقا آن‌ها از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی نیز جود دارد. ماژول دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسل بوده و دیافراگم آن ۱.۷ است.

انتظار می‌رود که سامسونگ پرچم‌دارهای جدید خود را در ماه فوریه معرفی کند اما متاسفانه هنوز هیچ تاییدیه‌ای درباره این خبر وجود ندارد. ما به محض انتشار مطالب چدید در مورد پرچم دار‌های جدید سامسونگ شما را مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.