CES 2016: تبلت MediaPad M2 10.0 هواوی پرده برداری شد - تکفارس 
CES 2016: تبلت MediaPad M2 10.0 هواوی پرده برداری شد - تکفارس 

CES 2016: تبلت MediaPad M2 10.0 هواوی پرده برداری شد

مبین محمدی
۱۶ دی ۱۳۹۴ - 02:10
CES 2016: تبلت MediaPad M2 10.0 هواوی پرده برداری شد - تکفارس 

در نگاه اول به تصویر بالا قطعا فکر خواهید‌کرد که این تبلت ساخته شرکت سامسونگ است اما در واقع هواوی جدیدترین تبلت خود را با نام MediaPad M2 10.0 در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اول از همه باید اعلام کنم که تحت تاثیر بدنه ساخته شده از آلیاژ آلومنیوم قرار گرفته‌ام، با این حال دستگاه فوق بسیار زیبا طراحی شده است و از لحاظ ضحامت بسیار شبیه به آیپد ایر شرکت اپل است و تنها  ۷.۳۵ میلی‌متر ضحامت دارد. علاوه بر این باید به چهار اسپیکر جلویی اشاره کنم که هر یک از آن‌ها دارای سیستم تقویت کننده انرژی نیز هستند.

huawei-mediapad-m2_0069-970x647-c

تبلت MediaPad M2 برای هنرمندان و کسانی که علاقه زیادی به نوشتن دارند بسیار مناسب است چراکه شرکت هواوی قلم سازگار با آن را تحت عنوان M-Pen در کنار آن عرضه می‌کند، قلم فوق داریا حساسیت بالایی است و سطح نهایی آن ۲۰۴۸ می‌باشد، علاوه بر این سنسور اثر انگشت آن ضامن امنیتی دستگاه خواهد‌بود که با آن می‌توانید اطلاعات خود را از مزاحمان پنهان نگه دارید.

اگرچه دستگاه فوق با نام MediaPad M2 10.0 شناسایی شده‌است در واقع صفحه نمایش IPS ال سی دی آن دارای اندازه ۱۰.۱ اینچ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. لازم به ذکر است که قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 و رم ۲ یا ۳ گیگابایتی تامین می‌شود، همچنین حافظه ذحیره‌سازی آن در دو مدل انتخابی ۱۶ و ۶۴ یگابایتی نیز وجود خواهد داشت، البته لازم به ذکر است که برای ذحیره سازی تصاویر و ویدئوهای خود می توانید از اسلات کارت میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید.

mediapad-m2-10-pre-ces-1-640x427-c

اگرچه اندازه این تبلت مقداری بزرگ است اما دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل بوده و همچنین دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است که برای مکالمه‌های تصویری مناسب خواهد بود. هواوی قدرت باتری این تبلت را ۶۶۶۰mAh اعلام کرده است که انتظار می‌رود طول عمر خوبی را داشته باشد.

شرکت هواوی تبلت MediaPad M2 10.0 را در دو مدل Wi-Fi و LTE ارائه می‌دهد، مدل Wi-Fi دستگاه در رنگ نقره‌ای با رم ۲ گیگابایتی و  حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قیمت ۳۵۰ دلاری روانه بازار می‌شود. همچنین مدل  LTE دارای قیمت ۴۰۰ دلاری بوده علاوه بر این نسخه گولد یا طلایی دستگاه فوق با رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قلم M-Pen نیز عرضه می‌شود. مدل Wi-Fi با قیمت نهایی ۴۲۰ دلاری و مدل LTE با قیمت ۴۷۰ دلاری پا به بازار می‌گذارد، لازم به ذکر است که همه چهار مدل در سه ماهه اول ۲۰۱۶ روانه بازار ایالات متحده آمریکا خواهند شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.