CES 2016: سامسونگ نوت‌بوک سری ۹ را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 
CES 2016: سامسونگ نوت‌بوک سری ۹ را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 

CES 2016: سامسونگ نوت‌بوک سری ۹ را در CES 2016 معرفی کرد

مبین محمدی
۱۶ دی ۱۳۹۴ - 15:19
CES 2016: سامسونگ نوت‌بوک سری ۹ را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ در نمایشگاه CES سال جاری میلادی حضور متفاوتی را داشته است و امروز سری ۹ نوت‌بوک‌های خود را با طیف وسیعی از صفحه نمایش‌های ۱۳٫۳ تا ۱۵ اینچ معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اولین نوت‌بوک معرفی شده سری ۹ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، قدرت این دستگاه توسط پردازنده Core i7 تامین می‌شود که به اندازه کافی دستگاه را به چالش می‌کشد.

مشخصات دیگر این نوت بوک شامل رم انتخابی ۴ و یا ۸ گیگابایتی، خافظه SSD با فضای انتخابی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه فوق مجهز به دوربین  ۷۲۰p با پورت USB 3.0, microHDMI نیز می‌باشد.

مدل ۱۵ اینچی سری ۹ نوت‌بوک هم مانند مدل قبلی فول اچ دی بوده و همان وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را دارا است، لازم به ذکر است که رم و پردازنده گزینه‌های انتخابی متفاوتی ندارد، البته این مدل به کانکتور USB-C مجهز است.

هردوی این نوت‌بوک‌ها در دو رنگ نقره‌ای و صورتی در دسترس خواهند بود اما متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره تاریخ عرضه به بازار و قیمت آن‌ها منتشر نشده است، با این حال انتظار می‌رود که در اوایل سال جاری میلادی نیز عرضه شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.