CES 2016: سامسونگ مانیتور‌های منحنی مخصوص بازی را معرفی کرد - تکفارس 
CES 2016: سامسونگ مانیتور‌های منحنی مخصوص بازی را معرفی کرد - تکفارس 

CES 2016: سامسونگ مانیتور‌های منحنی مخصوص بازی را معرفی کرد

مبین محمدی
۱۸ دی ۱۳۹۴ - 17:07
CES 2016: سامسونگ مانیتور‌های منحنی مخصوص بازی را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ امسال در نمایشگاه CES 2016 درخشش فوق‌ العاده‌ای را داشته است و کلید استارت پروژه‌های عظیمی را زده است. این شرکت بخش گیمینگ یا بازی را فراموش نکرده است و امروز مانیتور‌های منحنی طراحی شده محصوص بازی‌های رایانه‌ای (گیمینگ) در CES معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تصویر بالا ماینیتور جدید منحنی شرکت سامسونگ را به نمایش گذاشته است و همچنین برخی دیگر از صفحه نمایش‌ها را با فن‌اوری مختلف در نمایش عموم قرار داده شده است.

قسمتی از نمایشگاه CES 2016 که بازدید کننده فراوانی را دارد و به اوج محبوبیت خود رسیده است، بخش گیمینگ است و شرکت سامسونگ  سه مانیتور خمیده رابرای بازی‌های EA مانند Battlefield 4 طراحی کرده است. نه تنها اینکه سه مانیتور فوق به هم متصل هستند و برای گیمر دیده گسترده‌ای را ایجاد می‌کند، مدل ۲۷ اینچی ۱۸۰۰R که همانند مدل دیگر منحنی است و سطح دید را افزایش داده است نیز موجود است.

گیمرهای بسیاری به صفحه نمایش‌های خمیده روی آورده اند اما به طور جدی تکنولوژی صفحه نمایش‌های خمیده برای آن‌ها لازم است، مانیتورهای خمیده شرکت سامسونگ شامل CF591، CF391، CF390 و CF 398 نیز می‌شوند که در واقع یک منحنی را با شعاع ۱.۸ متر ایجاد می‌کند و حس گیمر بودن را نیز تقویت خواهد کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.