خلاصه‌ای از شایعات پیرامون گوشی هوشمند شیائومی MI5 - تکفارس 
خلاصه‌ای از شایعات پیرامون گوشی هوشمند شیائومی MI5 - تکفارس 

خلاصه‌ای از شایعات پیرامون گوشی هوشمند شیائومی MI5

مبین محمدی
۱۹ دی ۱۳۹۴ - 01:27
خلاصه‌ای از شایعات پیرامون گوشی هوشمند شیائومی MI5 - تکفارس 

شایعات گوشی هوشمند شیائومی Mi5 به سرعت در حال افزایش است اما در این هفته در طی برگزاری CES 2016 ممکن است چیزهای جدیدی دیده شوند یا فاش شده باشند. اگر شما تا به جال چیزی درباره این پرچم دار چینی نشنیده‌اید باید اعلم کنه که  در طول چند روز گذشته شایعات جدیدی ظاهر شده‌اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در اوایل این هفته آقای Liwan Jiang که از بنیانگذاران شرکت شیائومی است در حساب Weibo شرکت اعلام کرد گوشی هوشمند MI5 دارای پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ است، هر چند که این اولین بار پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ برای رونمایی نیست و قطعا در این گوشی هوشمند جدید می‌تواند رقیب جدی برای Letv و گوشی هوشمند Le Max Pro نیز باشد.

در ادامه پست منتظر شده Liwan اعلام کرد که گوشی هوشمند شیائومی Mi5 در حال تولید است و ممکن است در طول یک ماه کارهای اصلی آن تمام شود، حال در کنار شایعات متعدد انتظار می‌رود که دستگاه فوق در تاریخ ۸ فوریه در چین و جشنواره بهاری روانه بازار گردد. البته Steve Hemmerstoffer که یک وبلاگ نویس است تصویری از این دستگاه را منتشر کرد و مدعی است که تصویر حقیقی آن بوده، همچنین به دکمه فیزی برای ورود به صفحه اصلی و سنسور اثر انگشت اشاره می‌کند.

#Xiaomi#Mi5pic.twitter.com/ztNusO6uFR

— Steve Hemmerstoffer (@stagueve) January 8, 2016

دیگر مشخصات شایعه شده برای این گوشی هوشمند شامل صفحه نمایش ۵ یا ۵.۲ اینچی، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰mAh و اندروید ۶.۰ Marshmallow نیز می‌شود. البته جدا از این‌ها ممکن است مجهز به سنسور حساس صفحه نمایش برای رقابلت با ۳D Touch اپل باشد.

انتظار می‌رود که شیائومی از فلز و شیشه به عنوان طراحی اصلی خود استفاده کند و با این حال انتظار می‌رود که قیمت آن به Redmi 3 نزدیک باشد، اما هنوز هیچ کلمه رسمی در این باره منتشر نشده است، البته حدس‌هایی برای قیمت زیر ۴۰۰ دلار نیز داده می‌شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.