جزئیات فاش شده درباره آیفون ۵e که قرار است جایگزین آیفون ۶C باشد - تکفارس 
جزئیات فاش شده درباره آیفون ۵e که قرار است جایگزین آیفون ۶C باشد - تکفارس 

جزئیات فاش شده درباره آیفون ۵e که قرار است جایگزین آیفون ۶C باشد

مبین محمدی
۲۱ دی ۱۳۹۴ - 19:56
جزئیات فاش شده درباره آیفون ۵e که قرار است جایگزین آیفون ۶C باشد - تکفارس 

شرکت اپل هر ساله بعد از معرفی پرچم‌دارهای خود گوشی های هوشمند جدیدی را با صفحه نمایش کوچکتر معرفی و روانه بازار می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که در نام گذاری آیفون ۴ اینچی جدید تجدید نظری رخ داده است. با این حال شایعات مختلف هر کدام خبری را به طرفداران اعلام می‌کنند، از آنجا که نسخه C آیفون ارزان تر از پرچم دار هر سال است شرکت اپل تغییراتی را در روال کار خود داده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می‌دانید انتظار می‌رود در ماه سپتامبر برابر با شهریور ماه آیفون ۷ معرفی شود اما قبل از آن اپل باید فکری به حال نسخه ۴ اینچی خود بکند.  با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی  MyDrivers شرکت اپل در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود با نام آیفون ۵e یعنی سامسونگ قصد اضافه کردن رنج جدید E را به دستگاه‌های خود اضافه کند البته لازم به ذکر است که دستگاه فوق قرار است نسخه پیشرفته آیفون ۵اس باشد.

حال به نظر می‌رسد که آیفون ۵e قرار است مجهز به سنسور اثر انگشت موجود در آیفون۶ اس باشد، آنگونه که انتظار می‌رود دستگاه جدید اپل دارای نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی خواهد بود و همچنین ممکن است که اپل از پردازنده A9 به جای A8  و رم ۱ گیگابایتی استفاده کند.

آیفون ۴ اینچی جدید همچنان خبرساز است و هنوز این خبر از سوی شرکت اپل تایید نشده است، با این حال این امکان وجود دارد که در بین ماه‌های مارس و آوریل روانه بازار شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.