تی پی لینک گوشی هوشمند Neffos C5 را معرفی کرد - تکفارس 
تی پی لینک گوشی هوشمند Neffos C5 را معرفی کرد - تکفارس 

تی پی لینک گوشی هوشمند Neffos C5 را معرفی کرد

مبین محمدی
۲۱ دی ۱۳۹۴ - 21:53
تی پی لینک گوشی هوشمند Neffos C5 را معرفی کرد - تکفارس 

این روزها بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ شده است علاوه بر شرکت‌های برتر سازنده موبایل برخی دیگر از شرکت‌های بزرگ به ساخت و تجارت گوشی‌های هوشمند روی آورده اند. همانطور که می‌دانید شرکت تی پی لینک تولید کننده تجهیزات بی‌سیم و شبکه است اما اکنون به طور غیره منتظره‌ای وارد عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند شده است. این شرکت اولین گوشی هوشمند خود را با نام  Neffos C5 به صورت رسمی معرفی کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی هوشمند C5L دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی، پردازنده ۶۴ بیتی کوالاکام اسنپدراگون ۲۱۰، رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی بوده که تا سقف ۳۲ گیگابایت با اسلات کارت میکرو اس دی ارتقا می‌یابد. دستگاه فوق مجهز به سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید ۵.۱ بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است.

neffos-c5-max-press-752x490

علاوه بر این نسخه ۵ اینچی گوشی هوشمند Neffos C5 با وضوح ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل موجود است که قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی و رم ۲ گیگابایتی تامین می‌شود. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده و از اتصال ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. از لحاظ دوربین دستگاه فوق دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که قدری از نسخه قبلی با کیفیت تر است، البته در کنار آن هم یک فلش LED دوگانه وجود دارد که کیفیت عکاسی در نور کم را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که دوربین آن دارای ۳۰ فیلتر هنری بوده و مجهز به ۸ حالت اسکرین‌شات است.

شرکت تی پی لینک در نهایت Neffos C5 Max را معرفی کرد که در واقع نسخه بزرگ تر این سری است و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی با زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای است. از مشخصات آن می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی، رم ۲گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پشتیبانی از اتصال ۴G LTE، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 اشاره کرد. متاسفانه شرکت تی پی لینک هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت دستگاه و تاریخ عرضه آن منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که به زودی برای خرید در دسترس قرار گیرند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.