لقب جدیدی برای گوشی Iphone 5e تعیین شده است - تکفارس 
لقب جدیدی برای گوشی Iphone 5e تعیین شده است - تکفارس 

لقب جدیدی برای گوشی Iphone 5e تعیین شده است

علیرضا نیک‌ اندیش
۲۱ دی ۱۳۹۴ - 23:29
لقب جدیدی برای گوشی Iphone 5e تعیین شده است - تکفارس 

مطمئنا یکی از برندها و شرکت های فعال که همیشه آثارشان نسبت به بقیه همتایان خود متفاوت بوده شرکت اپل است. این شرکت که عقبه و پیشنیه بسیار درخشانی در زمینه عرضه گوشی های هوشمند داشته، ظاهرا لقبی برای جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی IPhone 5e تعیین کرده است که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند ۴ اینچی بعدی، لقبی که برای این گوشی توسط اپل ساخته شده؛ جدیدترین شایعه این چند ماه بوده و هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

اگر بخواهیم به گذشته و زمانی که قرار بود گوشی IPhone 6c عرضه شود، یک سری افراد شروع به ساخت یک سری شایعات مبنی بر عرضه گوشی IPhone 7c کردند و حال امروز، یک تحلیل گر چینی خبری اینگونه به گوش ما رسانده است.

مطابق اظهارات این شخص، اپل برای جدیدترین گوشی خود یعنی IPhone 5e لقب ۴ اینچی بعدی را انتخاب کرده است. اما اینجا این سوال پیش می‌آید که چرا این شرکت از حرف “e” در آخر نام گوشی خود استفاده کرده است. در اینجا ما به این جواب می‌رسیم که شاید منظور اپل از حرف e واژه enchanced یا همان بالارفتن است، که قصد داشته در یک حرف کلیات ارتقاء این مدل را بیان کند.

اما در پایان شما را دعوت می‌کنیم تا مشخصات کلی گوشی را مشاهده کنید:

مشخصات شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک گیگابایت رم است. در چین قیمت این گوشی هوشمند ۳.۲۸۸ یوان ذکر شده و این احتمال وجود دارد که قیمت جهعانی گوشی چیزی حدود ۵۰۰ دلار یا ۴۹۵ یورو باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.