ال جی گوشی هوشمند K10 را این هفته روانه بازار کره جنوبی می‌کند - تکفارس 
ال جی گوشی هوشمند K10 را این هفته روانه بازار کره جنوبی می‌کند - تکفارس 

ال جی گوشی هوشمند K10 را این هفته روانه بازار کره جنوبی می‌کند

مبین محمدی
۲۲ دی ۱۳۹۴ - 20:19
ال جی گوشی هوشمند K10 را این هفته روانه بازار کره جنوبی می‌کند - تکفارس 

در چند روز اخیر با برگزاری نمایشگاه CES شرکت‌های مختلف بسیاری خودی را نشان دادند، شرکت ال جی که یکی از فعالان این رویداد مهم بود علاوه بر معرفی تلویزیون‌های جدید با تکنولوژی‌های خارق العاده اصل تمرکز این روزهای خود را فراموش نکرد و در طی برگزاری رویداد اختصاصی گوشی هوشمند  K10 را به صورت رسمی معرفی کرد. اکنون قرار بر این است که دستگاه فوق در همین هفته روانه بازار کره جنوبی شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این هفته ۲۰۰,۰۰ نسخه از گوشی هوشمند K10 با قیمت ۱۶۵ دلار روانه بازار کره جنوبی می‌شوند، البته این قیمت شاید برای این نسخه های اولیه باشد و در آینده نوساناتی داشته باشد.

به عنوان یادآوری گوشی هوشمند  K10 دارای پردازنده ۵.۳ اینچی اچ دی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است، قدرت دستگاه فوق توسط پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲GHz و رم ۱.۵ گیگابایتی تامین می‌شود.

حافظه داخلی این گوشی هوشمند ۱۶ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس‌دی قابل ارتفا است. ار دیگر ویژگی‌های آن می توان به پشتیبانی از اتصال ۴G LTE، وای فای  ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴.۱، NFC و USB 2.0 اشاره کرد. متاسفانه هنوز جزئیات تاریخ عرضه به دیگر کشورها منتشر نشده است اما قطعا عرضه جهانی آن اتفاق خواهد افتاد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.