گوشی هوشمند ZenFone Max ایسوس در هند عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی هوشمند ZenFone Max ایسوس در هند عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی هوشمند ZenFone Max ایسوس در هند عرضه می‌شود

مبین محمدی
۲۵ دی ۱۳۹۴ - 16:01
گوشی هوشمند ZenFone Max ایسوس در هند عرضه می‌شود - تکفارس 

شرکت ایسوس پس از وارد به صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند عرضه ZenFone Max را در بسیاری از کشورها آغاز کرد. این شرکت امروز صبح اعلام کرد که دستگاه نام برده را در هند عرضه می‌کند که فروش آن از ریق آمازون و فلیپکارت انجام خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تاریخ معرفی گوشی‌هوشمند ZenFone Max به ماه اوت سال گذشته باز می‌گردد و قیمت آن در زمان عرضه به کشور هند INR 9,999 برابر با قیمت ارزی ۱۵۰ دلار نیز خواهد بود. به عنوان یادآوری این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی IPS اچ‌دی و وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است، همچنین لازم به ذکر است که قدرت آن توسط پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۴۱۰ تامین می‌شود.

دیگر مشخصات ZenFone Max شامل رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی انتخابی ۸ و ۱۶ گیگابایتی، امکان ارتقا حافظ از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی و باتری ۵,۰۰۰ mAh می‌شود. این دستگاه همراه با دو دوربین با کیفیت ساخته شده‌است که دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپلیکسل است، البته از دو سیم کارت همزمان هم پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این قالب‌های اتصال آن عبارتند از WiFi, Bluetooth, 4G LTE و NFC و همراه با سیستم عامل گوگل یعنی اندروید پای خود را از هفته بعد به بازار هند باز می‌کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.