ال جی جی ۵ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 
ال جی جی ۵ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

ال جی جی ۵ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود

مبین محمدی
۲۵ دی ۱۳۹۴ - 17:02
ال جی جی ۵ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

تاگنون شایعات متعددی پیرامون پرچم دار آینده شرکت ال جی یعنی گوشی هوشمند جی ۵ منتشر شده است. قرار بر این است که گوشی هوشمند ال جی جی ۵ در کنگره جهانی موبایل که در اسفند ماه برگزار می‌شود پرده‌برداری شود. شرکت ال جی امروز تایید کرد که مراسم معرفی این پرچم دار در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به نظر می‌رسد که ال جی منتظر حرکت‌های بعدی سامسونگ است و می‌خواهد یک روز قبل از برگزاری  MWC گوشی هوشمند ال جی جی ۵ را معرفی کند و از سوی دیگر قصد رقابت با پرچم‌دار اینده سامسونگ را نیز دارد.

ال جی که در گذشته گوشی‌های هوشمند خود را بعد از معرفی دستگاه‌های جدید سامسونگ معرفی می‌کرد، این بار تغییراتی را در برنامه اصلی خود داده است و می‌خواهد قبل از این شرکت دستگاه جدید خود را پرده‌برداری کند، ال جی در طی بیانه‌ای اعلام کرد که این اتفاق امسال رخ نمی‌دهد و آماده تر از سال‌های گذشته عمل خواهد کرد.

شایعه شده است که گوشی هوشمند ال جی جی ۵ دارای صفحه نمایش ۵.۶ اینچی Quad HD با وضوح  ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۵۲۵ است. این دستگاه پرچم دار از پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و با رم ۴ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز معرفی می‌شود که حافظه آن با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است.

دیگر مشخصات شایع شده شامل دو دوربین بوده که دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۲۰ مگاپیکسل با سنسور ۱/۲ است. البته این دو سنسور برای یک گوشی هوشمند بسیار عالی هستند، به هر حال باید فعلا چشم انتظار جزئیات و اخبار حقیقی مربوط به این دستگاه باشیم، پس در هفته‌های آینده با تکفارس همراه باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید