اکسپریا Z5 و Z5 Compact بدونه سنسور اثر انگشت روانه بازار آمریکا می‌شوند - تکفارس 
اکسپریا Z5 و Z5 Compact بدونه سنسور اثر انگشت روانه بازار آمریکا می‌شوند - تکفارس 

اکسپریا Z5 و Z5 Compact بدونه سنسور اثر انگشت روانه بازار آمریکا می‌شوند

مبین محمدی
۲۶ دی ۱۳۹۴ - 21:46
اکسپریا Z5 و Z5 Compact بدونه سنسور اثر انگشت روانه بازار آمریکا می‌شوند - تکفارس 

همانطور که می‌دانید خانواده بزرگ سونی اکسپریا Z5 مدتی است که معرفی شده است، اما به نظر می‌رسد که سونی وقت زیادی را برای نسخه آنلاک ایالات متحده آمریکا گذاشته است. خبر خوش اینجاست که دو گوشی هوشمند اکسپریا Z5 و Z5 Compact به زودی روانه بازار ایالات متحده آمریکا می‌شوند اما از سوی دیگر ممکن است چندان باعث خوشحالی طرفداران در این کشور نشود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شرکت سونی در بیانه‌ای که برای وب سایت خبری The Verge منتشر کرده بود اعلام کرد که هر دو مدل برای ورود به بازار آمریکا آماده هستند اما در این نسخه‌ها سنسور اثر انگشت وجود نخواهد داشت. علاوه بر این رسانه Android Police هم این خبر را تایید کرده است و به عنوان یادآوری سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور دستگاه جای گذاری شده است.

باتوجه به اینکه اکثر دستگاه‌های پرچم دار مجهز به سنسور اثر انگشت هستند، این حرکت سونی دور از انتظار است و به عنوان عمل عجیب و غریب در فضای رقابتی این روزهای بازار گوشی‌های هوشمند جایگاهی را ندارد. هنوز هیچ توضیحی برای این عمل منتشر نشده است اما به گفته رسانه‌های انگلیسی زبان سونی به دنبال کاهش هزینه‌ها نیز بوده است.

در هر صورت ساکنین ایالات متحده آمریکا می‌توانند یک نسخه کامل و دارای سنسور اثر انگشت را از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی خریداری کنند. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا سونی با حذف کردن سنسور اثر انگشت در پرچم‌ دارهای فعلی خود می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.