بررسی‌های جدید خبر از محبوبیت ویندوز ۱۰ می‌دهد - تکفارس 
بررسی‌های جدید خبر از محبوبیت ویندوز ۱۰ می‌دهد - تکفارس 

بررسی‌های جدید خبر از محبوبیت ویندوز ۱۰ می‌دهد

مبین محمدی
۲۶ دی ۱۳۹۴ - 22:25
بررسی‌های جدید خبر از محبوبیت ویندوز ۱۰ می‌دهد - تکفارس 

به تازگی شرکت تحقیقاتی بازار آمریکا نتایج یک نظرسنجی را درباره ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. سال گذشته شاهد تلاش‌های مایکروسافت برای بالا بردن درصد استفاده از سیستم عامل جدید این شرکت بودیم و بر اساس گزارشی که تازه منتشر شده است، شرکت نام برده بسیار خوب عمل کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بر اساس گزارشات این نظرسنجی در حال حاضر تقریبا ۳۰ درصد از کل کاربران پی‌سی یا رایانه‌های شخصی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند و در مقایسه با آن ۲۷ درصد از ویندوز ۸ و تقریبا ۲۸ درصد نیز از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند. اما با توجه به اینکه انتشار بین‌المللی ویندوز ۱۰ در ماه جولای ۲۰۱۵ بوده است این آمار فوق العاده است.

شایان ذکر است که این بررسی از میان ۱۰۰۰ نفر از دارندگان کاکپیوترهای شخصی انجام گرفته است و در ماه سپتامبر گذشته نیز انجام شده است. با توجه به اینکه آمار اصلی استفاده کنندگان از سیستم عامل ویندوز ۱۰ در اوایل عرضه هم منتشر شده است انتظار می‌رود که این رقم رشد قابل توجهی را در ماه‌های آینده نیز داشته باشد.

این ارقام به اندازه کافی قابل توجه است و برای مایکروسافت هم خبر بسیار خوشایندی است و رضایت کاربرانی که از این سیستم عامل استفاده کرده‌اند را به طور کامل جلب کرده‌اند. در نتایج این نظرسنجی حدود ۶۰ درصد از کسانی که این نظرسنجی را انجام داده‌اند و تجربه استفاده از ویندوز ۱۰ را داشته‌اند گزینه‌های “عالی” و “بسیار عالی” را نیز انتخاب کرده‌اند.

مایکروسافت تمرکز اصلی خود را روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ گذاشته است و کاربران را به خریداری نسخه اصلی تشویق می‌کند، بر اساس خبرهای منتشر شده گذشته این سیستم عامل تاکنون روی ۲۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. اما در کل تنها ۱۰ درصد از سهام بازار رایانه‌های دستکتاپ را در ۲۰۱۵ نیز داشته است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.