آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۶ دی ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۶ دی ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۶ دی ماه

مبین محمدی
۲۶ دی ۱۳۹۴ - 23:59
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۶ دی ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. امروز هم دنیای تکنولوژی پر از تکاپو بود اما شرکت سونی حرکت عجیبی را برای نسخه ایالات متحده آمریکا اکسپریا Z5 و Z5 Compact انجام داد که دور از انتظارها بود. در ادامه مروری بر اخبار روزانه تکفارس خواهیم داشت.

اکسپریا Z5 و Z5 Compact بدونه سنسور اثر انگشت روانه بازار آمریکا می‌شوند

xperia-z5-fingerprint-640x474

چندی بود که شرکت سونی قصد روانه اکسپریا Z5 و Z5 Compact را به ایالات متحده داشت، این شرکت امروز در طی بیانه‌ای خبر داد که این دو گوشی هوشمند آماده عرضه به بازار این کشور هستند اما سنسور اثر انگشت در آن‌ها حذف شده است. باتوجه به اینکه اکثر دستگاه‌های پرچم دار مجهز به سنسور اثر انگشت هستند، این حرکت سونی دور از انتظار است و به عنوان عمل عجیب و غریب در فضای رقابتی این روزهای بازار گوشی‌های هوشمند جایگاهی را ندارد.

با لاستیک های خود تعمیر شونده آشنا شوید

284179070990c2465f6ea8ec8158297cx-660x330

یک لاستیک بریده شده یا پاره شده معمولا یک به این معناست که کارش تمام شده و ته خط است و باید حتما آن را تعویض کنید و لاستیک جدیدی را خریداری و جایگزین کنید حال اگر به شما بگوییم که لاستیک هایی در حال ساخت هستند که بعد از بریده شدن و یا ترکیده شدن و هرگونه آسیبی به صورت اتوماتیک خود را تعمیر می‌کنند.

بررسی‌های جدید خبر از محبوبیت ویندوز ۱۰ می‌دهد

windows-10-home-laptop-2-1500x1000-640x0

به تازگی شرکت تحقیقاتی بازار آمریکا نتایج یک نظرسنجی را درباره ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. سال گذشته شاهد تلاش‌های مایکروسافت برای بالا بردن درصد استفاده از سیستم عامل جدید این شرکت بودیم و بر اساس گزارشی که تازه منتشر شده است، شرکت نام برده بسیار خوب عمل کرده است.

ساخت صفحه نمایش های آیفون های بعدی اپل به شرکت AUO سپرده شد

auo_logo_11

طبق ادعا های شرکت بزرگ اپل به نظر می‌آید که این شرکت قصد دارد با یکی از شرکت های بزرگ و پنهان تولید صفحه نمایش های با کیفیت قراردادی را بسته و با آن در ساخت صفحه نمایش های با کیفیت همکاری کند شرکت AUO یک شرکت چینی است که با شرکت های بزرگ همچون بنکیو و هواوی در ساخت پنل های صفحه نمایش همکاری ها و معاملات گسترده ای انجام می‌دهد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید