آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۷ دی ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۷ دی ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۷ دی ماه

مبین محمدی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 23:39
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۷ دی ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ  دستگاه‌های قدیمی خود را فراموش نکرده است و قصد انتشار آپدیت‌های جدید را نیز دارد، همچین از طرفی دیگر شایعات جدیدی درباره پرچم دار آینده این شرکت نیز منتشر شده است. برای مرور خلاصه اخبار روزانه تکفارس در ادامه با ما همراه باشید.

به روز رسانی های جدید سامسونگ برای Galaxy S III, Galaxy Grand Neo, Galaxy Grand Prime و بسیاری دیگر از گوشی‌ها

software-updates-firmware-435x375-435x330

خط تولید سامسونگ شامل مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها میباشد که هر از چند گاهی این شرکت برای محصولات خود به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه میدهد. این به‌روزرسانی‌ها شامل آپدیت‌های بزرگ و مربوط به نسخه اندرویدی بوده و برخی نیز شامل به‌روزرسانی‌هایی کوچک است که عملکرد دستگاه و برخی باگ‌های برنامه‌های اصلی را رفع میکند.

شایعه: گلکسی اس ۷ دارای نسخه دو سیم کارته است

gsmarena_003

باتوجه به شایعات جدید گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ دارای سه اندازه و چهار مدل است. نسخه اول گلکسی اس ۷ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی است و نسخه بزرگ‌تر آن یا اج به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خمیده محهز است. علاوه بر این گلکسی اس ۷ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی تخت پای خود را به بازار باز می‌کند، از لحاظ چیپست اصلی هنوز چیزی از سوی سامسونگ تایید نشده است اما خبرها نشان می‌دهد که دستگاه فوق دارای پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ است، البته ممکن است از چیپست Exynos 8890 هم در یکی از مدل‌ها استفاده شود.

تا شهریور سال آینده خبری از اپل واچ ۲ نیست

Apple-Watch-watchOS-2-14-1280x855

شرکت اپل پس از عرضه جهانی اپل واچ رکورد خوبی را در میان بازار ساعت‌های هوشمند از آن خود کرد، اکنون مدتی است که در دنیای مجازی خبرهایی درباره نسخه دوم این دستگاه یا اپل واچ ۲ منتشر شده است. اکثر طرفداران منتظر معرفی شدن رسمی اپل واچ ۲ در بهار آینده بودند، اما باتوجه به گزارش‌های جدید شرکت اپل قصد معرفی کردن این ساعت هوشمند را تا اواخر تابستان جاری ندارد.

پردازنده‌های جدید تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارند

Start-970-80

شرکت مایکروسافت امروز خبرهای مهمی را برای طرفداران خود منتشر کرد. پردازنده‌های نسل ششمی کنونی و کوچ به پردازنده‌های آینده آن‌ها سازگاری کامل کامل و اختصاصی را با ویندوز ۱۰ خواهند داشت، البته این خبر را مایکروسافت اعلام کرده است پس از دسته شایعات نیست. به عبارت دیگر اگر شما دستگاه ویندوزی جدیدی (لپ تاپ یا رایانه‌های شخصی) را خریداری کنید ممکن است در نصب و اجرای ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ به مشکلاتی برخورد کنید.

باگوشی هوشمندقابل شستشو آشنا شوید

img_point_01

ژاپنی ها بالاخره با ایده ای جالب توانستند گوشی هوشمندی با قابلیت شتسشو با صابون و آب را درست کنند،بله درست است این گوشی توانایی این را دارد که هر چقدر آن را با صابون و آب شستشو دهید خراب نشود این اختراع جالب و بزرگ از شرکت Kyocera است.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

منتظرکنفرانس I/O در ۱۸ می توسط گوگل باشید

گوشی هوشمند لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی می‌شود

با لاستیک های شارژ شونده آشنا شوید

کابل های خود را راحت تر از همیشه با CableKnife لخت کنید

Xperia C5 آپدیت آندروید ۵٫۱ را دریافت نمود

HTC در ماه ژانویه آندروید ۶٫۰ را برای HTC One M8 منتشر خواهد کرد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید