Xperia C5 آپدیت آندروید ۵.۱ را دریافت نمود - تکفارس 
Xperia C5 آپدیت آندروید ۵.۱ را دریافت نمود - تکفارس 

Xperia C5 آپدیت آندروید ۵.۱ را دریافت نمود

محمدرضا قدمگاهی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 22:11
Xperia C5 آپدیت آندروید ۵.۱ را دریافت نمود - تکفارس 

شرکت سونی طی بیانیه ای اعلام کرد که گوشی رده متوسط خود را هم اکنون به ورژن آندروید ۵.۱ آپدیت کرده است. این شرکت که شب گذشته بروز رسانی آندروید ۵.۱ را برای Xperia C4 منتشر نمود، این خانواده را کاملا امروز به آخرین ورژن آندروید ۵ رساند تا در یک عمل دست جمعی تمامی آن ها را یک دفعه به آندروید Marshmallow، یا همان ۶، بروزرسانی کند.

مدل های آپدیت شده single-SIM E5553 و E5506 و به خوبی dual-SIM E5533 و E5563 در این بروزرسانی جمعی شرکت داشتند. شرکت سونی اذعان دارد که بروزرسانی این گوشی به آندروید ۵.۱ هیچ تاثیری بر زمان بروزرسانی به آندروید ۶ ندارد.

گوشی Xperia C5 Ultra Dual-SIM با بیلد نامبر ۲۹.۱.B.0.87 نیز امروز آپدیت شد. شاید سونی در بروزرسانی این سری از گوشی های متوسط-رده خود دیر جنبیده است ولی جای امید باقی می ماند که این آپدیت هیچ تاثیری بر روی زمان انتشار آخرین ورژن آندروید کش‌نبات ۶ نخواهد داشت.

gsmarena_002 (9) gsmarena_002 (9)

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید شما بعد از آپدیت گوشی خود به آندروید ۵.۱ تغییراتی در رنگبندی و طراحی صفحه تنظیمات ایجاد خواهد شد. دیگر کیبورد شما در هنگام تایپ کردن لگ نخواهد زد. همچنین اعلام شده است که کنترل و مدیریت باتری توسط این سیستم عامل به حداکثر دقت خود رسیده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.