HTC در ماه ژانویه آندروید ۶.۰ را برای HTC One M8 منتشر خواهد کرد - تکفارس 
HTC در ماه ژانویه آندروید ۶.۰ را برای HTC One M8 منتشر خواهد کرد - تکفارس 

HTC در ماه ژانویه آندروید ۶.۰ را برای HTC One M8 منتشر خواهد کرد

محمدرضا قدمگاهی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 22:24
HTC در ماه ژانویه آندروید ۶.۰ را برای HTC One M8 منتشر خواهد کرد - تکفارس 

 

شرکت اچ تی سی هفته ی بعد را موعد انتشار آپدیت و بروزرسانی آندروید ۶.۰ برای گوشی های پرچمدار خود از جمله HTC One M8 قرار داده است. این شرکت طی بیانیه ای اعلام نمود که در ۲۵ ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ بالاخره طی یک آپدیت OTA، گوشی خود را به جدیدترین نسخه آندروید گوگل آپدیت خواهد کرد.

مدیر برنامه های این شرکت اعلام نموده است که هنوز ما در حال ایجاد تغییرات و درست کردن رابط کاربری جدیدتر و بهتر و اشکال زدایی ( دیباگینگ ) از این سیستم عامل هستیم. مفتخریم که بگوییم بهترین نسخه از آندروید را در ماه ژانویه بر روی گوشی هوشمند پرچمدار ما یعنی One M8 خواهید دید.

گوشی HTC One M8 که در سال ۲۰۱۴ با آندروید ۴.۳ رخ نشان داد و بعد از آن به آندروید ۴.۴.۳ آپدیت شد. این گوشی هوشمند هم اکنون حامل آندروید ۵.۰ بوده و در همین ماه و هفته ی دیگر شامل آندروید ۶ خواهد شد.

 

این گوشی هوشمند یعنی HTC One M8، از سال ۲۰۱۴ تا کنون نظر بسیاری از کاربران را برانگیخته و باعث شده آنها حدود ۲ سال با آن کار کنند. سیستم عامل جدید این گوشی دارای ویژگی های اضافه تر اچ تی سی و همان ویژگی های کلیدی و پایه خواهد بود. اولین اپراتوری که در جهان این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد شرکت T-Mobile خواهد بود.

تی-موبایل اذعان دارد با آپدیت جدید اشکالات وای-فای و باتری به کلی رفع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.