اطلاعات جدید فاش شده از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ با شماره مدل LG-H830 - تکفارس 
اطلاعات جدید فاش شده از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ با شماره مدل LG-H830 - تکفارس 

اطلاعات جدید فاش شده از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ با شماره مدل LG-H830

مبین محمدی
۲۸ دی ۱۳۹۴ - 15:24
اطلاعات جدید فاش شده از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ با شماره مدل LG-H830 - تکفارس 

در طول چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره پرچم دار آینده شرکت ال جی یعنی جی ۵ منتشر شده است، از مشخصات احتمالی تا تاریخ شایعه شده برای معرفی آن، اکنون به نظر می‌رسد برخی از جزئیات این گوشی هوشمند منتشر شده است. امروز برخی از جزئیات یک گوشی هوشمند با شماره مدل  LG-H830 در رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شد که از آنجا ال جی جی ۴ با شماره مدل LG-H810 روانه بازار شد، این احتمال وجود دارد که اطلاعات فاش شده مطعلق به ال جی جی ۵ باشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

طبق آخرین گمانه‌زنی درباره ال جی جی ۵ به نظر می‌رسد که بابدنه فلزی ساخته می‌شود و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD 1440 در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش ثانویه در بالای دستگاه که شبیه به LG V10 است و دارای وضوح ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل نیز خواهد بود، قرار بر این است در صفحه نمایش ثانویه نوتیفیکیشن‌ها، اطلاعات باتری، تاریخ و زمان و آب و هوا نیز به نمایش در می‌آید. علاوه بر این یک میانبر برای فراخوانی سریع اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد.

در زیر بدنه فلزی پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ که چهار هسته را به ارمفان می‌آورد، همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 530  در کنار رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بر قدرت دستگاه می‌افزایند.

geev

انتظار داریم که دو دوربین در پشت دستگاه وجود داشته باشد که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسل و دیگری شات را با زاویه دید ۱۳۵ درجه‌ای امکان پذیر می‌کند، البته فلش LED دوگانه کیفیت عکاسی را در شرایط نور کم بالا می‌یرد.

در سمت جلو یک دوربین ۸ مگایپکسلی وجود دارد که برای عکاسی سلفی و مکالمه تصویری مناسب خواهد بود و باتری قابل جابه جایی ۲۸۰۰mAh انرژی کلی دستگاه را تامین می‌کند. اضافه شده است که ال جی جی ۵ با سیستم عامل اندروید ۶.۰ از پیش نصب شده پای خود را به بازار باز می‌کند.

شرکت ال جی دعوتنامه‌های خود را برای رویداد اختصای ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه ارسال کرده است که در واقع یک روز قبل از باز شدن نمایشگاه MWC در بارسلونا برگزار می‌شود، در همان روزها هم انتظار داریم که سامسونگ گلکسی اس ۷ را به صورت رسمی مغرفی کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.