کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 
کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 

کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد

مبین محمدی
۲۹ دی ۱۳۹۴ - 20:23
کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 

شرکت ایسر این هفته دستگاه جدیدی را به دامنه کروم‌‌بوک‌های خود در سال ۲۰۱۶ اضافه کرد. اگر به یاد داشته باشید کروم‌بوک ۱۱ CB3-111 در نمایشگاه CES 2016 که در شهر لاس‌وگاس برگزار شد به نمایش گذاشته شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آخرین کروم‌بوک ایسر دارای صفحه نمایش IPS بوده و قدرت آن توسط پردازنده Celeron N2840 2.16 GHz و رم ۲ گیگابایتی DDR3L SDRAM تامین می‌شود و همچنین حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. همانطور که از نام دستگاه پیداست اندازه صفحه نمایش آن ۱۱٫۶ اینچ است و گرافیک اچ‌دی اینتل روی آن نیز نصب شده است، باتری آن ۳-Cell Li-Polymer 3220 بوده که می‌تواند تا سقف ۹ ساعت دستگاه را برای شما روشن نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌های کروم‌بوک ۱۱ می‌توان به پشتبانی از کارت اس دی، کانکشن‌های ۸۰۲٫۱۱AC Wi-Fi با تکنولوژی MIMO و دو باند ۲٫۴GHz و ۵GHz، بلوتوث ۴٫۰، یک پپورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI و وبکم اچ‌دی اشاره کرد.

شرکت ایسر درباره این کروم‌بوک توضیحاتی را داده است که به شرح زیر است:

به عنوان بهترین ارزش یک کروم‌بوک ۱۱٫۶ اینچی باید اعلام کنیم که کروم‌بوک ۱۱ هرچیزی را برای رفع نیازهای شما نیز دارد، کانکشن وایرلس سریع‌تر برای شما کارآمد است و عمر باتری طولانی در تمام طول روز می‌تواند برنامه‌های کاربردی را برای شما اجرا کند و علاوه بر این می‌توانید به تصاویر، ویدئوها و دیگر داده‌ها دسترسی داشته باشید. با کروم‌بوک ۱۱ زندگی آسان می‌شود.

این نسل سوم کروم‌بوک‌ها یکی از باریکترین دستگاه‌های کروم‌بوک موجود در بازار است. با ضخامت فوق‌العاده نازک و صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی مانند یک کیف پول در کوله پشتی شما و یا کیف دستی جای می‌گیرد، به هر حال با خرید این کروم‌بوک وسیله مناسبی را انتخاب می‌کنید.

برای گرفتن اطلاعات بیش‌تر درباره کروم بوک ۱۱ و شرایط فروش آن می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های آنلاین در دسترس مانند آمازون مراجعه کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید