بنچمارک های AnTuTu گلگسی S7 منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های AnTuTu گلگسی S7 منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک های AnTuTu گلگسی S7 منتشر شد

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ دی ۱۳۹۴ - 17:25
بنچمارک های AnTuTu گلگسی S7 منتشر شد - تکفارس 

هم اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم، بازار گلگسی اس ۷ پرچمدار احتمالی بعدی سامسونگ بسیار داغ است. چندی پیش یک پست رسمی از سوی نرم افزار انتوتو منتشر شد. این بنچمارک ها بیان کننده این هستند که گوشی جدید سامسونگی دارای پردازنده قوی Exynos 8890 هستند.

در این پست اعلام شده که این گوشی هوشمند با اسم رمز SM-G935A بوده و دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲ مگاپیکسل دوربین به علاوه یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی کواد-اچ دی امولد خواهد بود.

از طرفی دیگر مدلی متقاوت از گلگسی اس ۷ را مشاهده می‌کنیم که دارای پردازنده اگسینوس ۸۸۹۰ است. اسم رمز این گوشی SM-G930F است. این در حالی است که مدل SM-G930A آن طبق معمول از پردازنده کوالکامی SnapDragon 820 قدرت می گیرد.

اطالعات دیگری که میتوان دریافت این است که هر دو مدل این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۱۴۴۰ x 2560 بوده و هر کدام حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کنند. باید منتظر اطلاعات بیشتری از سوی بنچمارک های مختلف باشیم. چیزی که تا اکنون در می یابیم این است که گلگسی اس ۷ چیز جدیدی برای ارائه ندارد و شگفت انگیز نخواهد بود. شما را به خواندن اطلاعات موجود در تصویر زیر دعوت می‌کنم:

antutu-sgs7

شایان ذکر است که این گوشی از آخرین نسخه از آندروید یعنی ۶.۰.۱ بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.