HTC One M10 در MWC معرفی نخواهد شد - تکفارس 
HTC One M10 در MWC معرفی نخواهد شد - تکفارس 

HTC One M10 در MWC معرفی نخواهد شد

محمدرضا قدمگاهی
۱ بهمن ۱۳۹۴ - 00:27
HTC One M10 در MWC معرفی نخواهد شد - تکفارس 

حالا که هیاهویی سرتاسر اینترنت را فرا گرفته و همه جا صحبت از گوشی های جدید معرفی نشده مانند Galaxy S7 با گوشی های جدید سونی است، طرفداران HTC ناامید شده و گوشی جدید و محبوب خود یعنی M10 را در این جشنواره یعنی کنگره جهنی موبایل ۲۰۱۶، ملاقات نخواهند کرد.

همین طور که بازار شایعات LG G5  داغ می شود ما شاهد خبر هایی مبتنی بر آن هستیم که نسل بعدی سری M موبایل های HTC در ماه مارس، یعنی بعد از کنگره جهانی، معرفی خواهد شد.

همچنین اعلام شده که ممکن است این گوشی هوشمند جدید در ماه آپریل برای خرید در دسترس باشد. اگر کمی به نظرات صاحب نظران نگاه کنیم متوجه آن می شویم که دلیل این تاخیر چیزی جز جلو افتادن در فروش بیشتر نیست. اگر گوشی M10 همزمان با G5 یا S7 معرفی شود، شاید کمتر کسی به سمت M10 برود چون از طرفی M9 خوب عمل نکرد و از طرفی G5 چیزهای زیادی برای ارائه دارد. دلیل دیگر آن است که HTC برای یراحی جدید خود فرصت بیشتری لازم دارد.

 

طبق شایعات پیرامون، گوشی هوشمند HTC M10 دارای پردازنده SnapDragon 820 و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است. شایان ذکر است که گوشی جدید شرکت اچ تی سی دارای استاندارد IP68 ضد آب است.

متاسفانه اطلاعاتی داده نشده است و خوشبختانه این شایعه هنوز به مرحله تایید نرسیده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید