معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 
معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS

۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - 13:33
معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS

کمتر از ۲۴ ساعت به پایان سال ۹۱ باقی مانده و تعطیلات ۱۳ روزه نوروزی پیش روی شماست.طبیعتا برای گذراندن وقت خالی خود به دنبال راه حلی می گردید ؛ نگران نباشید چرا که راه حل مشکل شما در دستان ماست . برای امروز ۵ بازی برتر سیستم عامل iOS به شما معرفی خواهیم کرد که میتوانید رایگان آنها را دریافت نموده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

 

۱ – Street Fighter x Tekken Mobile

از سری بازی های جنگ خیابانی و ادغام این نوع جنگ ها با بازی به سبک تیکن.این بازی با جلوه های بسیار زیبا روانه ی آپ استور شده و جزو بهترین ها قرار گرفته است.

 

۲ – After Burner Climax

وقت آن رسیده تا با استفاده از بهترین و سریع ترین جت های جنگنده ی دنیا به جنگ با دیگر جت ها بپردازید و موشک و راکت شلیک کرده و به هدف بزنید.

 

۳ – Heroes And Castles

از سری بازی های استراتژیک به سبک Wow.دراین بازی شما بین شخصیت های مختلف همچون مغول و تارکان و … یکی را گزینش میکنید و به جنگ با شخصیت های دیگر می پردازید.

 

۴ – Mad Skills BMX

از سری بازی های دوچرخه سواری که سرعت و عملکرد شما را به چالش میکشد.شما در ۳ سطح آسان ، متوسط و حرفه ای باید به مسابقه بپردازید و ۴۰ مرحله ی مختلف را پشت سر بگذارید.

 

۵ – Perfect Cell

بازی اکشن و مبارزه ای که شما را دعوت به حل معماهایی مبهم میکند.با استفاده از اسلحه  AK-47 باید با دشمنان خود جنگیده وآنها را از سر راه خود بردارید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.