آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱ بهمن ماه

مبین محمدی
۱ بهمن ۱۳۹۴ - 23:54
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. امروز شایعاتی درباره شرکت HTC منتشر شد که در طی آن اعلام شد گوشی هوشمند HTC M10 در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل معرفی نمی‌شود و در ادامه خبر از آمدن شیائومی به ایران در رسانه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفت برای دیدن خلاصه خبرهای امروز در ادامه با تکفارس همراه باشید.

HTC One M10 در MWC معرفی نخواهد شد

gsmarena_001

همانطور که می‌دانید هر لحظه به برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل نزدیک می‌شویم و شرکت‌های مختلف در حال آماده سازی دستگاه‌های جدید خود هسند اما امروز اعلام شد که شرکت HTC گوشی هوشمند HTC M10 را در طی برگزاری این رویداد معرفی نمی‌کند. اما شایعه شده است که دستگاه فوقدارای پردازنده SnapDragon 820 و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است.

ایران:شیائومی سلام

7188e2c6d09aff93c43eea8cc4894fb7_XL

پس از انتشار شایعات محتلف که خبر از رسمی شدن شیائومی را به ایران می‌داند، در نهایت شرکت شیائومی در تاریخ ۳۰ دی‌ماه وارد ایران شد این شرکت که مدت بسیاری نیست فعالیت خود را اغاز کرده انتظار می‌رود با ورود به بازار ایران از سوی کاربران بسیار مورد توجه قرار گیرد.

Apple Watch Hermes این هفته قابل خرید است

2016-01-21-image

اگر به یاد داشته باشید در رویداد شهریور ماه شرکت اپل ساعت هوشمند Hermes به عنوان آخرین مدل معرفی شد اما تاکنون هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه به بازار آن نیز منتشر نشده بود. این ساعت هوشمند از فردا در شهرهایی از قبیل نیویورک، لس آنجلس و سن فرانسیسکو برای خرید در تسرس قرار می‌گیرد.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

همراه اول شریک تجاری شیائومی شد

Lumia X طی یک اشتباه معرفی شد

Verizon LG G3 بروزرسان جدیدی را دریافت کرد

برنامه های آندروید دو برابر بیشتر از iOS دانلود شده اند | iOS هنوز درآمد بیشتری دارد!

Volvo قول می‌دهد که تا سال ۲۰۲۰ تلفات رانندگی به صفر برسد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.