هم‌اکنون بروزرسانی آندروید ۶.۰.۱ را برای Xiaomi Mi 4 دریافت کنید - تکفارس 
هم‌اکنون بروزرسانی آندروید ۶.۰.۱ را برای Xiaomi Mi 4 دریافت کنید - تکفارس 

هم‌اکنون بروزرسانی آندروید ۶.۰.۱ را برای Xiaomi Mi 4 دریافت کنید

علیرضا نیک‌ اندیش
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 15:58
هم‌اکنون بروزرسانی آندروید ۶.۰.۱ را برای Xiaomi Mi 4 دریافت کنید - تکفارس 

پس از مدت کوتاهی از عرضه بروزرسان گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note حال، مارشمال تصمیم به ارائه یک بروزرسان برای پرچمدار فعلی کمپانی چینی Xiaomi یعنی Mi 4 گرفته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند هم‌اکنون می‌تواند خود را برای یک بروزرسان نرم‌افزاری دیگر آماده کند و نسخه آندروید خود را به نسخه ۶.۰.۱ تغییر دهد. در مقایسه با دیگر گوشی از این سری یعنی Xiaomi Mi Note هر دو گوشی هوشمند به آندروید ۶.۰.۱ تغییر پیدا خواهند کرد اما تفاوت این دو در شماره ساختاری این بروزرسان است، در Xiaomi Mi 4 شماره ساختار گوشی MMB29M است. لازم به ذکر است این بروزرسان حدود ۱۰۰ مگابایت حجم دارد.

gsmarena_001

این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و با آندروید ۴.۴.۳ اجرا گردید، اما در ماه اکتبر ما شاهد یک بروزرسان جدید برای این گوشی بودیم که نسخه نرم افزاری آن را از ۴.۴.۳ به ۵.۱.۱ تغییر می‌داد. Xiaomi این قضیه را تایید کرد که قزار است مارشلمو به طور انحصاری چندین بروزرسان دیگر را برای این گوشی هوشمند یعنی Xiaomi Mi 4 را در آینده عرضه کند و این باعث خوشنودی بسیاری از طرفداران شد.

Xiaomi، یکی از کمپانی های تازه تولد شده مثل شرکت هوآوی است که کار آن ساخت و تولید گوشی های هوشمند است، اما این شرکت بر خلاف همتای چینی خود یعنی هوآوی که توانسته بازار های جهانی را تسخیر کند، فقط توانسته محبوبیت خود را در چین افزایش دهد.

تظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما درمیان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.