شایعه: اسنپدراگون ۸۳۰ در سال آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: اسنپدراگون ۸۳۰ در سال آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: اسنپدراگون ۸۳۰ در سال آینده معرفی خواهد شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 16:30
شایعه: اسنپدراگون ۸۳۰ در سال آینده معرفی خواهد شد - تکفارس 

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر عرضه گوشی های هوشمند مختلف با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به گوش می‌رسد، اما جالب تر از این ها این است که، هنوز اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه نشده، یک شایعه دیگر در رابطه با معرفی اسپندراگون ۸۳۰ در سال ۲۰۱۷ منتشر شده که توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. برای  جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

طبق آخرین شایعات منتشر شده توسط Weibo سامسونگ در سال آینده از پردازنده های نسل بعد رونمایی خواهد کرد.

snapdragon-830-rumor

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این شخص (MSM8898) در Weibo مدعی شده که اسپندراگون ۸۳۰ قرار است با از معماری Kryo استفاده کند و همچنین، احتمال این که از پروسه ۱۰ نانومتری سامسونگ بهره ببرد وجود دارد.

مطابق این شایعه، ممکن است که واقعا اسپندراگون از پروسه ۱۰ نانومتری سامسونگ استفاده کند، زیرا اخیرا سامسونگ اعلام کرده که در حال تولید اسنپدراگون ۸۲۰ بر اساس ساختمان بندی ۱۴ نانومتری است. حال باید صبر کرد و دید آیا در سال آینده این اتفاق بزرگ رخ خواهد داد یا خیر.

اسپنداگون یکی از محبوب ترین و کارآمدترین پردازنده های گوشی های هوشمند است که در این سال ها که گوشی های هوشمند پا به بازار تلفن های همراه بازکرده‌اند، بسیاری از شرکت های فعال در این زمینه سعی کرده اند از این پردازنده برای گوشی های خود استفاده کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید