Zauba  اندازه صفحه نمایش Galaxy S7 و S7 Edge را تایید کرد - تکفارس 
Zauba  اندازه صفحه نمایش Galaxy S7 و S7 Edge را تایید کرد - تکفارس 

Zauba اندازه صفحه نمایش Galaxy S7 و S7 Edge را تایید کرد

مبین محمدی
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 16:59
Zauba  اندازه صفحه نمایش Galaxy S7 و S7 Edge را تایید کرد - تکفارس 

سال گذشته زمانی که دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از سوی سامسونگ معرفی شدند دارای اندازه صفحه نمایش یکسانی بودند و تنها تفاوت آن‌ها در لبه منحنی اس ۶ اج بود، با این حال به نظر می‌رسد که در نسخه‌های جدید قدری تفاوت وجود دارد و اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۷ کوچکتر از نسخه اج است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به لطف Zauba اندازه صفحه نمایش این دو دستگاه منتشر شده است که به نظر می‌رسد واقعی باشند و تاییدیه آن‌ها نیز صادر شده است. اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از سوی وب‌سایت هندی تایید شده است که به نظر می‌رسد متعلق به پایگاه داده آزمایشگاه است.

باتوجه به این لیست تایید شده است که گلکسی اس ۷ اج در سال جاری با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و گلکسی اس ۷ نیز با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی روانه بازار می‌گردد، گلکسی اس ۷ اصالت صفحه نمایش خود را مانند سال قبل حفظ کرده است در حالی که گلکسی اس ۷ اچ مقداری بزرگتر است.

متاسفانه هنوز هیچ کلمه‌ای از سوی سامسونگ درباره این قضیه منتشر نشده است اما خوب قظعا نسخه بزرگتر دستگاه وجود خواهد داشت. در هر صورت ممکن است ۳ مدل با اندازه های مختلف وجود داشته باشد، اما باید به یاد داشته باشیم که این نسخه اولیه دستگاه بوده که مورد آزمایش قرار گرفته است وو ممکن است اندازه حقیقی آن‌ها قدری متفاوت باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.