۱۶% توسعه دهندگان بازی به دنبال ساخت بازی‌های VR هستند - تکفارس 
۱۶% توسعه دهندگان بازی به دنبال ساخت بازی‌های VR هستند - تکفارس 

۱۶% توسعه دهندگان بازی به دنبال ساخت بازی‌های VR هستند

مبین محمدی
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 17:33
۱۶% توسعه دهندگان بازی به دنبال ساخت بازی‌های VR هستند - تکفارس 

تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی که مدتی است مورد توجه بسیاری قرار گرفته است هر نوع امکاناتی را به کاربر می‌دهد و تازگی به نظر می‌رسد در صنعت بازی‌سازی از آن استفاده می‌شود. سوالی که ذهن توسعه دهندگان بزرگ را تایید کرده است مربوط به ایده‌های این تکنولوژی است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

خبر خوب این است که توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای ایده‌هایی را در این باره دارند و طبق نظرسنجی جدید که میان کنفرانس توسعه دهندگان بازی یا GDC انجام شده است تقریبا از ۲,۰۰۰ نظرسنجی انجام شده یک پنجم آن‌ها به دنبال توسعه با تکنولوژی واقعیت مجازی هستند. برای مظالعه دقیق تر ۱۶% از توسعه دهندگان بازی در حال کار بر روی این عنوان هستند، این رقم در سال گذشته  ۷% بود که در سال جاری افزایش قابل توجهی را داشته است.

تقریبا ۱۵% از این توسعه دهندگان واقعیت مجازی را در اولویت‌های بعدی خود گذاشته اند، از آمار کلی این مقدار ۸% روی هدست Gear VR سامسونگ مشغول بوده‌اند و ۶% از آن‌ها هم برای سونی و HTC کارهایی را انجام داده‌اند. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیان صنعت بازی‌سازی VR از سوی گیمرها مورد اصتقبال قرار می‌گیرد یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید