آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲ بهمن ماه

مبین محمدی
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 23:59
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. امروز در دنیای تکنولوژی اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند HTC M10 فاش شد . پس از انتشار تاریخ شایعه شده معرفی گوشی هوشمند شیائومی Mi5 سرانجام از سوی مدیرعامل این شرکت تایید شد، برای دیدن خلاصه این اخبار در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اطلاعاتی از HTC M10 به بیرون درز کرد

gsmarena_001

در طی این چند روز اخیر شایعات متعددی درباره گوشی هوشمند HTC M10 نیز منتشر شده است که خبر از مشخصات احتمالی و دیگر جزئیات آن می‌دهند. در اوایل امروز جزئیات تازه‌ای درباره این دستگاه منتشر شد که به اندازه صفحه نمایش و پردازنده آن نیز اشاره شد.

شایعه: اسنپدراگون ۸۳۰ در سال آینده معرفی خواهد شد

snapdragon

این روزها خبرهای بسیاری درباره آخرین پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ به گوش می‌خورد که از آن در دستگاه‌های جدید از سوی غول‌های تکنولوژی نیز استفاده می‌شود با وجود اینکه این پردازنده هنوز روانه بازار نشده است امروز خبرهای جالبی در رابطه با معرفی اسپندراگون ۸۳۰ در سال ۲۰۱۷ منتشر شده که توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.

Zauba اندازه صفحه نمایش Galaxy S7 و S7 Edge را تایید کرد

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-12-640x359 (1)

تاکنون شایعات بسیاری درباره دو پرچم دار آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر شده است که بیش‌تر به شایعات نزدیک بودن اما امروز خبرهای جدیدی درباره این دو دستگاه منتشر شد که اندازه صفحه نمایش‌های آن را تایید کرده است و آنگونه که پیدا است اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۷ اج بزرگتر از اس ۷ است.

۱۶% توسعه دهندگان بازی به دنبال ساخت بازی‌های VR هستند

htc-vive-disney-640x360 (1)

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از تکنولوژی VR استقبال فراوانی کرده اند، حال به نظر می‌رسد به تازگی بسیار مورد توجه صنعت بازی‌سازی قرار گرفته است.خبر خوب این است که توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای ایده‌هایی را در این باره دارند و طبق نظرسنجی جدید که میان کنفرانس توسعه دهندگان بازی یا GDC انجام شده است تقریبا از ۲,۰۰۰ نظرسنجی انجام شده یک پنجم آن‌ها به دنبال توسعه با تکنولوژی واقعیت مجازی هستند. برای مظالعه دقیق تر ۱۶% از توسعه دهندگان بازی در حال کار بر روی این عنوان هستند، این رقم در سال گذشته  ۷% بود که در سال جاری افزایش قابل توجهی را داشته است.

رئیس شیائومی رسما تایید کرد: Mi 5 در ۲۴ فوریه منتشر خواهد شد

Xiaomi-Mi4-1-1-1

در ابتدای امروز چند رسانه انگلیسی زبان خبر از تاریخ برگزاری رویداد معرفی گوشی هوشمند شیائومی Mi5 را دادند که تاریخ آن ۲۴ فوریه برابر با ۵ اسفندماه اعلام شده بود و در نهایت از سوی رئیس این شرکت تاریخ اعلام شده تایید شد. آقای Liwan Jiang طی یک پست در یک شبکه اجتماعی، در ۲۴ فوریه شما می‌توانید این گوشی پرچمدار را خریداری کنید.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

آموزش پاک کردن تمام ایمیل ها در یک مرحله با آیفون و آیپد

هم‌اکنون بروزرسانی آندروید ۶٫۰٫۱ را برای Xiaomi Mi 4 دریافت کنید

شیائومی Mi5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود

هم‌اکنون The Witcher 2 را بر روی اکس‌باکس خود به صورت رایگان دریافت کنید

بازیFar Cry Primal صاحب باندل در PS4 شد

اپ شناس: با برنامه جدید مایکروسافت راحت تر از خواب بیدار شوید

درآمدزایی ۳۰ میلیارد دلاری گوگل از آندروید

Google: حذف ۷۸۰ میلیون تبلیغ نامناسب در سال ۲۰۱۵

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.