آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۴ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۴ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۴ بهمن ماه

مبین محمدی
۴ بهمن ۱۳۹۴ - 23:39
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۴ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. امروز در تکفارس اولین مقاله آموزشی فتوشاپ منتشر شد که در آن با تکنیک‌های ویژه و ساده یک متن سه بعدی را ایجاد کردیم، در ادامه خبرهایی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی A9 پرو فاش شد، برای دیدن خلاصه اخبار امروز با ماه همراه باشید.

آموزش فتوشاپ: ایجاد یک متن سه بعدی با افکت فلز

3D Metallic Text Effect - 600

چندی بود در تکفارس قصد اضافه کردن بخش آموزش فتوشاپ را داشتیم که خوشبختانه امروز اولین مقاله آموزش فتوشاپ انتشار یافت. در این آموزش با چند تکنیک ساده یک متن سه بعدی فلزی بسیار زیبا را ایجاد کردیم. اگر به فتوشاپ علاقه مند هستید این مقاله آموزش می‌تواند برای شما مفید باشد.

سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی A9 پرو است

Samsung-Galaxy-A9-Pro-01

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید با نام گلکسی A9 پرو است که در واقع نسخه بهبود یافته و پیشرفته تر گلکسی A9 است، هنوز این خبر از سوی سامسونگ تایید نشده است و نام آن بر اساس احتمال و شایعات انتشار یافته ذکر شده است.  SM-A9100 شماره مدل این دستگاه بوده و احتمال بسیاری وجود دارد که نسخه بعدی A9 باشد چراکه شماره مدل گلکسی A9 با SM-A9000 بود.

این تصویر ممکن است متعلق به نسخه پیش‌ساخته ال جی جی ۵ باشد

lg-logo

اگر باز هم از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ سخن بگوییم هیچ جای تعجبی ندارد چراکه در طول این مدت خبرهای فراوانی درباره آن نیز منتشر شده است. امروز یک تصویر جدید از این دستگاه در دنیای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد نسخه پیش‌نمایش جی ۵ باشد، با این حال دستگاه فوق در تاریخ ۲۱ فوریه  به صورت رسمی معرفی می‌شود و همه چیز مشخص خواهد شد.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

چطور PlayStation 4 و Xbox One خود را سریعتر کنیم!

تفاوت بین مودم و روتر چیست؟

مشخصات تبلت HTC Desire T7 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای Huawei Honor 5X منتشر گردید

سیستم مورد نیاز The Division برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.