آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۵ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۵ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۵ بهمن ماه

مبین محمدی
۵ بهمن ۱۳۹۴ - 23:45
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۵ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید.امروز تصویر جدیدی از گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۶ سی فاش شد و خبرهایی هم درباره اولین ساعت هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی نیز منتشر شد اما از همه مهم تر امروز بررسی لب تاپ سرفیس بوک مایکروسافت را انجام دادیم، برای دیدن خلاصه اخبار امروز در ادامه با ماه همراه باشید.

تصویری از آیفون ۶ سی فاش شد

iphone-6c-1

مدتی سات در دنیای مجازی خبرهایی درباره آیفون ۴ اینچی منتشر می‌شود، البته نسخه آیفون ۵e پا برجاست اما امروز تصویری از گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۶ سی در کنار آیفون ۵ منتشر شد. همانطور که از این تصویر پیداست گوشی هوشمند آیفون ۶ سی بسیار کوچکتر از آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس است و اندازه دستگاه تقریبا با آیفون ۵ کنار آن هم اندازه است.

اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در ماه آوریل معرفی می‌شود

HTC_SmartWatch-640x360

همانطور که می‌دانید مدت بسیاری است که ساعت‌های هوشمند رروانه بازار شده‌اند و شرکت های مختلف بزرگی ساعت‌های هوشمند خود را ساخته و عرضه کرده‌اند اما تاکنون خبری از ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی نبود، این شرکت تایوانی قرار است به زودی اولین ساعت هوشمند خود را به صورت رسمی معرفی کند، اگرچه این خبر از سوی اچ‌تی‌سی منتشر نشده است اما احتمال واقعی بودن آن بسیار است و انتظار می‌رود با گوشی هوشمند One M10 نیز معرفی شود.

بررسی تخصصی لپ تاپ Microsoft Surface Book

surface-book-hinge

اگر به یاد داشته باشید در اوایل پاییز بود که شرکت مایکروسافت سرفیس بوک را به صورت رسمی معرفی کرد و در حال حاضر یکی از جذاب ترین محصولات عرضه شده این شرکت به شمار می‌آید. امروز در تکفارس این دستگاه را به صورت تخصصی بررسی کردیم اگر از علاقه مندان به این دستگاه هستید یا قصد خرید آن را دارید حتما این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

۵ حقیقت جالب در مورد کیبوردتان

چگونه فایل‏‌ها را در سیستم عامل اندروید مخفی کنیم؟

سامسونگ نسخه رز طلایی و پلاتینی کلاسیک Galaxy Gear S2 را عرضه می‌کند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید