فرهنگ استفاده از تکنولوژی را بیاموزیم - تکفارس 
فرهنگ استفاده از تکنولوژی را بیاموزیم - تکفارس 

فرهنگ استفاده از تکنولوژی را بیاموزیم

۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - 12:01
فرهنگ استفاده از تکنولوژی را بیاموزیم - تکفارس 

فرهنگ استفاده از تکنولوژی را بیاموزیم

همه ما و کسانی که از گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می کنیم،دوست داریم هرجایی که باشیم دستگاهمان را در اختیار داشته باشیم؛طبیعی است ، آخر به قول ما ایرانی ها پولش را دادیم چرا استفاده نکنیم !؟ بله درست است اما ما بیشتر مواقع از آن درست استفاده نمی کنیم و در این مقاله ی کوتاه قصد داریم که توصیه هایی به شما خوانندگان خود بکنیم !

۱ – هنگامی که با شخص یا اشخاصی در رابطه با موضوعی در حال گپ زدن هستید هرگز از گوشی یا تبلت خود استفاده نکنید چرا که شخص مقابل  احساس خوبی نسبت به این حرکت ندارد حتی اگر تمام حواس شما به وی باشد باز هم احساسی عکس این قضیه دارد.

 

۲ -زمانی که با دوستان خود در حال صحبت یا گپ زدن هستید انرژی خود را صرف طرفداری از شرکت ها و برندها و گوشی های مختلف نکنید و سعی نکنید کورکورانه از مدل گوشی خود طرفداری کنید و به جای آن سعی کنید در کنار هم نظرات یک دیگر را به صورت منصفانه بیان کنید و به بیان نقاط ضعف و قوت این گجت ها بپردازید.

 

۳ – هنگامی که به توالت یا حمام می روید هرگز از گوشی خود استفاده نکنید چرا که گوشی خود به خود دارای هزاران باکتری است و اگر از آن درون توالت نیز استفاده کنید دیگر … ! و همچنین درون حمام نیز به دلیل بسته بودن فضای حمام و رطوبت بخار موجود در آن باعث میشود آسیب هایی در دراز مدت به گوشی وارد کند.

 

۴ – سعی کنید هنگام مکالمه از هندزفری استفاده کنید چرا که این کار باعث میشود کمتر گوشی را نزدیک سر بیاورید و مغز را در معرض اشعه های گوشی قرار دهید و یا هنگام برقراری تماس تا زمانیکه مکالمه شروع نشده و تایمر شروع به کار نکرده آن را در گوش قرار ندهید.

 

۵ – هنگامی که گوشی شما در معرض آب خوردگی قرار میگیرد سعی کنید تا جایی که امکان دارد آن را تکه تکه کنید و گوشی را بدون باطری در مقداری برنج قرار دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید