شایعه: گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 
شایعه: گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

شایعه: گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود

مبین محمدی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - 19:51
شایعه: گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

همانطور که می‌دانید تا یک ماه دیگر کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ برگزار می‌شود، نمایشگاهی که به عنوان مهم‌ترین رویداد موبایل شناخته شده است. اکنون چیزی که درباره  آن مطمئن هستیم این است که مصرف کنندگان برای برگزاری این رویداد بسیار مشتاق هستند، شرکت‌های مختلف تکنولوژی هم در حال آماده سازی محصولات جدید خود هستند. ال‌جی دعوتنامه‌های خود را برای رویداد مطبوعاتی خود ارسال کرده است و شرکت سامسونگ که این روزها تمرکز خود را روی پرچم دار آینده خود یعنی گلکسی اس ۷ گذاشته است هنوز تاییدی را برای برگزاری رویداد اختصاصی نداشته است، اما قطعا به رودی این خبر را تایید می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اکنون به لطف افشا کننده @evleaks در توییتر به نظر می‌رسد که رویداد خود را در MWC 2016 برگزار می‌کند، اعلام شده که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ را در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه به صورت رسمی معرفی می‌کند، البته به یاد داشته باشید که تصویر منتشر شده و این خبر هنوز از سوی سامسونگ تایید نشده است، اما درحال برنامه ریزی برای این رویداد است.

اگرچه تاکنونشایعات بسیاری درباره پرچم دار آینده سامسونگ منتشر شده است اما متاسفانه هنوز هیچ چیز رسمی از این دستگاه سامسونگ نمی‌دانیم اما این خبر قطعی است که در دو نسخه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس۷ اج پای خود را به بازار باز می‌کند. البته نسخه اج دستگاه بزرگتر بوده و مجهز به صفحه نمایش خمیده است.

اگر اخبار گذشته تکفارس را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که اندازه صفحه نمایش دو نسخه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و برخی دیگر از مشخصات آن به صورت شایعه منتشر شده است، اکنون باید تا تایید رویداد سامسونگ و برگزاری آن در ۲ اسفند ماه صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید