اپل انتظار دارد iPad Air 3 و iPhone 5Se در ۱۵ مارچ معرفی شود - تکفارس 
اپل انتظار دارد iPad Air 3 و iPhone 5Se در ۱۵ مارچ معرفی شود - تکفارس 

اپل انتظار دارد iPad Air 3 و iPhone 5Se در ۱۵ مارچ معرفی شود

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 21:39
اپل انتظار دارد iPad Air 3 و iPhone 5Se در ۱۵ مارچ معرفی شود - تکفارس 

همه ما میدانیم که اپل در حال آماده شدن برای مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات خودش است. این شرکت بزرگ غربی در صدد پرده برداری از نسخه ارزان قیمت آیفون ۵اس و به در کنار آن نسل سوم سری Air آیپد، است. اگر کمی روی شایعات شناور بر روی اینترنت متمرکز شویم در میابیم که اپل نسخه ی کوچک شده ی آیپد پرو و نسخه ارزان قیمت آیفون ۵اس که e نام دارد، در ۱۵ مارچ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

 

طبق گزارش تکفارس و به نقل از ۹to5Mac، اپل برنامه ی خود را برای مراسم رونمایی روی ۱۵ام مارچ یعنی سه شنبه، تنظیم کرده است. از این مراسم انتظار یک آیفون و آیپد به علاوه ی یک نسخه جدید اپل واچ، می رود.
طبق شایعات منتشر شده تبلت iPad Air 3 دارای رزولوشن ۴K بوده و از پردازشگر A9X بهره خواهد برد. همچنین در جای دیگری اعلام شده که این آیپد نسخه ی کوچک در از آیپد پرو بوده و کمی پهن تر و باریک تر از نسخه ی قبلی خود می باشد.اپل واچ جدید هم که با نام Apple Watch 2 شناخته می شود، به نقل از شایعات، اصلا با محصولات قبلی خود قابل مقایسه نیست. ولی چیز هیجان انگیزی نخواهد بود.
در مقابل نیز iPhone 5Se را داریم که دارای صفحه نمایش ۴-اینچی بوده و با قیمت و کیفیت پایین تر از حد انتظار به انتشار می رسد و نباید از آن انتظار یک گوشی High-End را داشته باشیم. البته برخی از شایعات اذعان یک سخت افزار قوی را برای این گوشی داشتند که کاربر را راضی نگه خواهد داشت.

تنها یک ماه و نیم دیگر همه چیز معلوم خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.