Galaxy S7 Edge رسما تایید شد - تکفارس 
Galaxy S7 Edge رسما تایید شد - تکفارس 

Galaxy S7 Edge رسما تایید شد

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 21:57
Galaxy S7 Edge رسما تایید شد - تکفارس 
چندی پیش متوجه شدیم که سامسونگ قصد عرضه دو نسخه متفاوت از Galaxy S7 را دارد که یکی از آن ها دارای صفحه نمایش بزرگتر و خمیده و انعطاف پذیر خواهد داشت. این نسخه جدید که Edge نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و یک پردازشگر مرغوب در کنار یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری خواهد بود. نسخه معمولی این پرچمدار S7ای دارای یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی بوده و با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری به اجداد خود رفته است.
خیلی وقت بود که ما به شایعات دل خود را خوش کرده بودیم ولی امروز سامسونگ رسما در بلاگ خبری خود تعدادی تصویر از طرح های اولیه گوشی خود در اختیار عموم قرار داد. این تصاویر با عنوان Galaxy S7 Edge به انتشار رسیدند. همچنین SDK های جدید آندروید شامل کد هایی هستند که از یک لبه ی خمیده جدید با امکانات بسیار بیشتر، خبر می دهند. این SDK ها این را نیز به ما می گویند که نسخه ی Edge به همراه قلم استایلوس که سابق در سری Note دیده بودیم، عرضه خواهند شد.
طبق گزارشات سامسونگ که همراه با تصاویری منتشر شد، اینبار لبه ی خمیده فقط به یک Side محدود شده است و دیگر خبری از دو لبه ی خم نخواهد بود. سامسونگ این را هم اعلام کرد که گلگسی اس ۷ اج همراه با یک سیستم عامل آندرویدی اختصاصی خود به انتشار خواهد رسید که آن را در S6 و S6 edge+ هم خواهیم دید. این سیستم عامل تا به امروز Android Edge M OS نام داشته و مخصوص سامسونگ است. این سیستم عامل برای پرچمداران قبلی به صورت آپدیت منتشر خواهد شد.
این لبه ی خمیده قابلیت هایی اعم از: دسترسی سریع، کنترل اپلیکیشن ها و دسترسی سریع به مخاطبان، مطالعه اخبار روز، ساعت، سویچ کردن به برنامه ها را دارا می باشد. سامسونگ هم اکنون مشغول طراحی رابط کاربری این پرچمداران دوگانه بوده و SDK های خود را در اختیار شرکت های برنامه نویسی قرار داده تا برنامه های بیشتری برای لبه ی خمیده (edge) طراحی و تولید شود.
S7-Edge-display-modes

قابلیت های جدید لبه ی خمیده (edge)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید