آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱۳ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱۳ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱۳ بهمن ماه

مبین محمدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 23:59
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۱۳ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. شرکت سامسونگ امروز حبرهای زیادی را در پی داشت که با انتشار شایعه معرفی شدن  دوربین Gear 360 VR در کنگره جهانی موبایل سال جاری شروع شد و همچنین خبرهای تازه‌ای از پرچم دار آینده این شرکت به گوش خورد، علاوه بر این گوگل از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه خود سخن گفت. برای دیدن خلاصه اخبار امروز در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شایعه: دوربین Gear 360 VR سامسونگ در MWC 2016 معرفی می‌شود

roject-beyond

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ چندی پیش وعده ساخت دوربین ۳۶۰ درجه‌ای را داده بود، این شرکت قرار است در کنگره جهانی موبایل امسال رویداد اختصاصی را داشته باشد که در آن پرچم دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۷ را معرفی می‌کند، اما به نظر می‌رسد دستگاه های جدید این شرکت در این رویداد پایانی ندارد و می‌خواهد دستگاه جدیدی را با قابلیت واقعیت مجازی معرفی کند.

کاربران سرویس Gmail به میلیارد پیوست

856320111

مدت بسیاری است که شرکت گوگل سرویس ایمیل خود را با نام جی‌میل راه اندازی کرده است. این سرویس از سوی کاربران مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است، امروز خبرهای خوشی برای گوگل منتشر شد که کاربران سرویس ایمیل یا همان پست الکترونیکی گوگل با نام جیمیل به میلیارد پیوستند و بالاخره از مرز یک میلیارد گذشتند این خبر را سرویس کمپانی الفابت که متعلق به شرکت گوگل است منتشر کرده است.

بنچمارک دوباره گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon 820

Galaxy-7-1-1-1-1-1-1

تقریبا ده روز پیش بود که نتایح بنچمارک پرچم دار آنیده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ منتشر شد، امروز بنچمارک جدیدی از این دستکاه با پردازنده Snapdragon 820 منتشر شد که برخی از مشخصات آن را تایید کرده است. نتایح این بنچمارک در یک تصویر منتشر شده است برای مشاهده این تصویر می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

با ۲۰ خودروی برتر نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ آشنا شوید

دانلود کنید: فناوران اطلاعات، سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

Asus Zenfone Zoom هم‌اکنون برای خرید در ایالات متحده موجود است

اپل انتظار دارد iPad Air 3 و iPhone 5Se در ۱۵ مارچ معرفی شود

Galaxy S7 Edge رسما تایید شد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.