ال‌جی رویداد ۲۱ فوریه در MWC 2016 را برای جی ۵ تایید کرد - تکفارس 
ال‌جی رویداد ۲۱ فوریه در MWC 2016 را برای جی ۵ تایید کرد - تکفارس 

ال‌جی رویداد ۲۱ فوریه در MWC 2016 را برای جی ۵ تایید کرد

مبین محمدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 13:15
ال‌جی رویداد ۲۱ فوریه در MWC 2016 را برای جی ۵ تایید کرد - تکفارس 

در طول چند هفته گذشته ما خبرهای بسیاری را درباره رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل شنیده‌ایم. چندی پیش شرکت ال جی شایعاتی را درباره برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ۲۱ فوریه منتشر کرده بود که پس از مدتی تایید شد، اکنون تایید شده که این شرکت گوشی هوشمند ال جی جی ۵ را در این رویداد به صروت رسمی معرفی می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در اوایل امروز این کمپانی کره‌ای دعوتنامه های رسمی خود را برای برگزاری این رویداد به کاربران ارسال کرد و به صورت رسمی تایید کرد که ال جی جی ۵ در این رویداد که در بارسلونا برگزار می‌شود معرفی می‌کند.

این اخبار از سوی کنال‌هیا اجتماعی رسمی شرکت ال جی منتشر شده است و کنفرانس مطبوعاتی ال جی قرار است که دقیقا یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2016 که ۲۲ فوریه است برگزار شود.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که ال جی جی ۵ دارای صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است، همچنین پردازنده آن چهار هسته‌ای Snapdragon 820 بوده که در کنار رم ۴ گیگابایتی با هم یکپارچه خواهند شد. علاوه بر این حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت بوده و هنوز خبری از حافظه ذخیره سازی دوم نیست. دیگر مشخصات شامل دوربین صالی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو (Marshmallow) می‌شود. متاسفانه جزیئات به دست آمده بسیار ناچیز است اما به محض انتشار جزئیات بیش تر ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم گرد، پس در روزهای آینده همراه ما باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید