جنرال موتورز ماشین الکتریکی بدون نیاز به راننده خواهد ساخت - تکفارس 
جنرال موتورز ماشین الکتریکی بدون نیاز به راننده خواهد ساخت - تکفارس 

جنرال موتورز ماشین الکتریکی بدون نیاز به راننده خواهد ساخت

مهدی فوقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 14:00
جنرال موتورز ماشین الکتریکی بدون نیاز به راننده خواهد ساخت - تکفارس 

شرکت آمریکایی جنرال موتورز صاحب امتیاز شرکت های قدیمی و بزرگ صنعت خودرو به طراحی و تولید ماشین های الکتریکی بدون نیاز به راننده و یا همان خودروان خواهد پرداخت و قرار است این پروژه که چندین وقت آن را کنار گذاشته بود و باعث عقی افتادگی آن ها از سایر شرکت ها شد را دوباره به سرعت شروع کند؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

شرکت رویا پرداز جنرال موتورز ساخته های خود را به دلیل همین رویا پردازی و توقع بالایش مدیون است، این خودرو ساز آمریکایی که در شهر دیترویت واقع است اعلام کرده برای پروژه خودروهای برقی یا همان الکتریکی بدون نیاز به راننده در حال پیدا کردن یک تیم طراح مجرب است تا کاری که هیچ کمپانی هنوز نتوانسته یعنی ساخت یک خودروی برقی خودروان را انجام دهد و این خودرو را به زودی معرفی کند همچنین آقای داگ پارگ، که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس برنامه ی تولید جهانی فعالیت می کند، در راس این سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت. بنا بر گزارشات منتشر شده، داگ پارک مسئولیت نظارت بر توسعه ی سیستم ها و نرم افزارهای الکتریکی را در ماشین های آینده در شرکت جنرال موتورز به عهده دارد.

انتظار می رود که جنرال موتورز تا اواخر سال ۲۰۱۶ ماشین شورولت بولت خود را عرضه کند. شورولت بولت که نسل آینده ی وسایل نقلیه ی الکتریکی محسوب می شود، با یک بار شارژ کامل می تواند ۲۰۰ مایل معادل ۳۲۱ کیلومتر را طی کند. قیمت این ماشین در حال حاضر ۳۵ هزار دلار برآورد شده که در مقایسه با ماشین های الکتریکی تسلا از قیمت کمتری برخوردار است. محدوده ی شورولت بولت دو برابر سایر ماشین های الکتریکی رایج در بازار است در ضمن باید گفت که خودروی شورولت بولت در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد و سرسخت ترین رقیب خودروی شرکت تسلا بوده است.

فقط یک ماه از سال ۲۰۱۶ میلادی گذشته است و شرکت جنرال موتورز خواسته های زیادی از مهندسانش دارد شاید در تاریخ ۱۰۸ ساله این شرکت بزرگ خودرو ساز سال ۲۰۱۶ سال بزرگی باشد و بزرگترین اهداف این شرکت که یکی از آن ها در زمینه خودرو های برقی و هوشمند است محقق شود همچنین امسال نباید به دنبال قابلیت سوپر کروز از این شرکت باشیم و امید است که مهندسان این شرکت در آینده بر روی این قابلیت کار کنند و این قابلیت را عرضه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.